Milej Citrus

Z Necyklopedie

Citrus ve filmu.png

Citrus zachycený na film

[editovat] Životopis

Milej Citrus se narodila v Jeanesee.

Je to nejznámější zpívající ochutnávačka jídla i věcí na celém světě. Za svou kariéru už ochutnala nejméně 10 000 jídel různého druhu a olízala 20 000 kladiv a koulí. Je to platonické dvojče Hanny Zmatlané. Dosud nazpívala přes 50 písniček. Nejznámější z nich je například "Jóhó kladivo,chci tě pozvat na pivo" nebo "Miluju tě, kouličko". Oba tyto "oblíbené songy" vyvolaly mnoho povyku. Někteří dospívající jí chtěli dokonce napodobit.

Soubor:Cyrus na kouli.png

Jako vrchol všeho bylo považované to, že jednoho dne časem před Vánoci, vzala nejmenovaná žena (Britney Spears) z okenice dopis pro Ježuru od své dcery a otevřela ho.. Bylo tam napsané, že si nepřeje nic jiného než demoliční kouli. Matka ji tedy koupila.. A dcera potom každý den sedávala na kouli úplně nahá..

[editovat] Osobní život

Milej odmalička milovala karamelové větrníky a v roce 2003 se se svým otcem Bílým Gayem Citrusem zúčastnila charitativní akce "Nadace pro ohrožené větrníky". Měla řadu milenců, se kterými ráda často experimentovala. V roce 2005 to byl Flick Jonas z kapely Jonas Gayers. "Byla jsem strašně zamilovaná.. Tehdy jsem ještě netušila, že jsem kladivofil."

[editovat] Kariéra

Cyrus pred zrcadlem.png

Citrus před zrcadlem

Soubor:Fotografka.jpg

"Zpívat" začala v roce 2005. Ochutnávačka se z ní stala až o rok později. I přes její "slávu" ale pořád nepřestávala zbožňovat větrníky. A proto si zahrála taky ve filmu "Poslední větrník". V roce 2007 založila společnost na záchranu nemocných taxíků a nedopečených brambor. Všichni ji "milovali" za její dobročinnost a ochotu. Měla velký úspěch jako "zpěvačka", ale v současné době se /kromě větrníků) živí spíše ochutnáváním. V roce 2009 našla na zemi muffin... Vzala si ho domů, protože jí ho bylo líto. Měla s ním milostnou aférku, ale po dvou měsících potkala pana Donuta, který ji to trochu pokazil, protože se do něj zamilovala. Nemohla se rozhodnout, s kým stráví zbytek oběda... Takhle vznikla píseň "He Could Be the One". Po týdnech přemýšlení se rozhodla oba odkopnout a vrátila se zpět k větrníku. Den předtím, co ji mělo být 15 se rozhodla být rebel a přijít o panenství dřív. V ten den byli zrovna v Jeanesee, kde potkala své první kladivo... Dál už není potřeba nic říkat. V roce 2010 se odstěhovala do České Sexpubliky, kde si zahrála hlavní roli v nejmenovaném filmu (Madagascar). 2 roky pracovala na České poště a rozvážela balíky se sexuálními pomůckami po celé sexpublice. A nejen to... Během pobytu v ČS také zjistila, že je fotoerotická a nafotila svůj první kalendář. Potom se vrátila opět do Spojených Drátů Amerických. Její otec z toho byl tak nadšený, že jí samou láskou málem sežral. Z toho důvodu byl odsouzen na doživotí za kanibalismus. Dlouho z toho byla na dně (oceánu). Potom ji však oslovila "Drobková agentura na ocelové nože" a uzavřela s ní dohodu na olizování nožů. V současné době je ředitelkou společnosti proti odsuzování kladivofilů. Velký úspěch sklidila ve škole kde vyučuje kroucení zadkem.[1]

[editovat] Reakce věštců

Jejího velkého hitu s velkou koulí si samozřejmě všimli i přední čeští věštci ze slavných televizních stanic typu Plivna, Active TV, ba dokonce i nějací Chorvaté, vydávající se za Čechy. Jediná TV Hovna její hit nikterak neohodnotila.

uncyclopedia