Milka sloní

Z Necyklopedie

Milka Slonní
Milka
Milka zachycená při praci na Ukrajině

Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: Dojivý
Třída: Pracovití
Řád: Kravíci
Čeleď: Kravosloni
Rod: Milka
Druh: Milka sloní
Fialova krava

Stádo Milek švýcarských - tzv. Milkstvo

Krava milka

Kráva Milka dává fialovou čokoládu

První Milky sloní žily před 250-300 miliony let za vlády císaře taký Černý Pako Sauruh, čili v době, kdy byla ještě duha černobílá. Fosilní nálezy z této doby dokazují, že mnoho zástupců pracovitých bylo velmi podobných dnešním druhům. V této době již existoval řád kravíků dosahující až 60 druhů.

Dnes jsou tito velmi zajímaví zástupci omezeni jen na několik jedinců žijících na Ukrajině a v Rusku. Fosilní nálezy mláďat a dalších kravíků a podobných živočichů, kteří žili před 350 miliony let, zůstávají, i když velmi mezerovitě, na vývojovém stupni dnešní ČOKOfauny.

O Milce kolují hrůzostrašné historky, Ukrajinský národ ji nazývá Požírač lidí. Je pravda, že cítí-li se Milka ohrožena, nebojí se bez váhání zaútočit i na člověka. Bohužel, i Milka se stává obětí lidské chamtivosti. Poptávka po milčím mléku je stále vyšší než nabídka, a tak je tvrdě pronásledována. Navíc je Milka velkou pochoutkou pro místní bezdomovce.

[editovat] Výzkum

Vědecký tým Necyklopedie se intenzivně zabývá výzkumem příbuznosti Milky sloní a Milky švýcarské. Dílčí výstup tohoto projektu zatím přinesl výsledky pozitivní:

  • Obě Milky mají filalovou barvu
  • Obě Milky jsou schopny laktace směsi uhlovodíků, které se dá konzumovat.

a dva výsledky negativní:

  • Mléko nemůže nahradit pivo
  • Mléko nemůže nahradit slivovici

Kravajazyk
Kraviny
Červené kravinkyHovězí líčkaKrávaKrávodlakKrav magaLuŠtěLaMilka sloníPegasPovinné bučeníVálka volůVůl
uncyclopedia