FANDOM

Miloslav Rozner SPD klaun
Milda Roznerů
Biografické informace
Pohlaví

nespecifikovatelné

Barva očí mo-mo-modrá
Diagnóza problémy s mluvením na veřejnosti
Narození

bohužel

Úmrtí

boužel ne

Rodina

Antonín Rozner (farmář, otce), Vlasta Rozenrová, svobod. Skočdopolová (žena v domácnosti, matka), Tomio Okamura (strýc a duchovní vůdce)

Děti

Bob a Bobek

Sexuální
orientace

extrémně pravicová

Tituly

Kulturmaister, Zaříkávač hádů a lidí

Přezdívka

Kokoktal, Milouš, klaun Milda

Povolání

Klaun na dětských oslavách a v parlamentu

Zajímavosti
1

Alter ego: Klaun Milda (hodný padouch)

Miloslav-rozner2430846 0

Expert na kulturu Miloslav Rozner

„On byl vždycky takovej speciální“

- Paní učitelka z obecné školy

„Tak se aspoň přiznejte, že jste neposlouchal“

- Moderátor Čt23

Miloslav Rozner, známý též jako Lingvista Míla, je expertem na české i zahraniční cinovičok, bývalý zpěvák skupiny Rozbitá bruska, šťastný otec, syn a duch Pitomiův. Není to tak dlouho co byl v hledáčku předních i zadních českých médií, kde se utkal v nerovném souboji s Železným panterem . I přes relativně jednoduché otázky kladené moderátorem, byly pro Miloslava Roznera zdánlivě neřešitelné. Za svou dlouholetou kariéru se dokázal několikrát vybrousit i ze zdánlivě nevybrušitelné situace a stát se tak pobočníkem Tomiovým, se kterým nejen sdílí své lože ale i sedačku na tribuně v Hradci.

ŽivotEditovat

Míla byl stvořen pokusem o výrobu novičoku panem Babicou. V dětství to měl malý Míla těžké, protože ho program ostatních dětí a dospělých zas až tak nezajímal. Jeho nevlastní teta která se jej ujala a vychovávala ho společně s flaškou rumu a třínohým psem Odbydem nevytvářela to pravou atmosféru rodinného života. Nejednou se stalo že Míla musel i pracovat místo tety která měla zrovna nalito nebo byla u sestřenky na kafy. Mílova teta byla nevzdělaná, uslintaná stará osoba, jenž byla naživu jen díky Odbydovým práškům proti vzteklině, a rezavějící výstuhou spojující již zničené obratle. I přes tyto vážné symptomy, držela teta nad Mílou ochranou ruku a když se mu děti kvůli jeho práci operátora odpadních vod smály, teta neváhala použít sílu pokud jí to ortéza a dřevěná noha dovolily. Ovšem nebyl by to Míla kdyby ze svých poznámek nevydedukoval nadějnou cestu rockové hvězdy, kterou vždy chtěl být. Peníze ovšem chyběly tak zkoušel prorazit všemi možnými i méně možnými až zcela nereálnými způsoby jako například sestava pouličních bubnů z dvou kontejnerů na směsný odpad (pro bubeníky kopák) a jednoho kontejneru na sklo (činely). Pomocí železné tyče a své cílevědomosti stát se světoznámým hudebníkem, mlátil Míla do kontejnerů takovým způsobem, že lidé začali považovat místo kde stály kontejnery za bránu pekelnou. Jednoho sychravého, tak trochu hnusného a zabláceného dne se Míla pokoušel o výrobu nízkorozpočtové píšťaly z ruličky od toaletního papíru, když ho náhle objevil jeden z přívrženců naprosto neznámeho a nepodstatného hnutí SPD , Pitomio Okamura. Pitomio vycítil v Roznerovi až neuvěřitelnou hloupost a nadutost, kterou potřeboval k znovu získání důvěry občanů české Republiky. Mělo to ale háček. Míla ovšem s Pitomiem určitě možná tak úplně nesouhlasil, protože mu teta vždycky říkala že cizincům se nemá věřit. Učen dobrým mravům, Míla přec nedokázal potlačit pokušení stát se ministrem kultury, a nakonec se přidal k SPD. A tak z kariéry nadějného zpěváka zbyly Mílovi pouze Odbydovy plechovky s psím žrádlem na které hrával, a účes ve stylu ranos-po-kalbos.

Bitva na Kavčích horáchEditovat

Souboj odbydy

Jediná dochovaná fotografie

První a nejspíše i poslední velká bitva Miloslava Roznera na nepřátelském poli kde se střetl s velmi připraveným a o dost vyčůranějším soupeřem. Zaskočen záludnými otázkami se Míla pokoušel vyžvatlat alespoň náznaky nějakých zaklínadel, bylo však vidět že když mu teta četla Harryho Pottera tak zrovna neposlouchal. Překvapen situací, si ještě k tomu naneštěstí v průběhu sdělování svého argumentu, vzpomněl na již zesnulého psa Odbyda. To ho velmi zasáhlo, a složilo to nejen jeho, ale i celou debatu na úroveň besídky prvního stupně základní školy. Nebojácný Míla se ze všech těchto nepřijemných komplikací nakonec dokázal vybrousit ale bohužel za cenu toho, že bude terčem výsměchu byť sice o dost hloupějšího publika než je on sám ale přec. Bitva tím pádem skončila zdrcující porážkou nedoceněného experta na kulturu, dobrého člověka, zapáleného fanouška hudební skupiny Argenmax a skvělého čaroděje, který si během důležitého souboje o vlastní čest vzpomněl pouze na zaklínadlo "Eeee"..., které by mu ovšem nepomohlo ani proti matikářce.

Filmová kariéraEditovat

Mila rozner.123rec

Film půjde do kin v březnu roku 2018

Své herecké schopnosti Míla netají, a všeobecně se o něm ví, že je to bavič k nezaplacení viz komediální tragédie. Jak správně vybrousit 2. V roce 2018 má jít do kin další celovečerní film s Miloslavem v hlavní roli s názvem Králova řeč. Můžete se těšit na neopakovatelný zážitek. Film bude dostupný i v 5D, experti ovšem nedoporučují kvůli vedlejším účinkům na psychice diváka.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíJiří DrahošAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldStanda GrossMichal HašekVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausVáclav Klaus mladšíKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováAdriana KrnáčováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátPetr MachPetr NečasTonny NewotneyMiroslav NovákTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekMiloslav RoznerKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýTomáš VandasLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník AlešJiří Zlatuška

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteBill ClintonAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovMarian KotlebaLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPetro PorošenkoPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpChristian WulffAdolf Hitler

Politici-animace