Ministerstvo národní obrny

Z Necyklopedie

Antonin-baudys

Antonín Baudyš, profesionální křesťan a astrolog, ministr Války v letech 1993-1994.

Ministerstvo národní obrny (MNO) bylo založeno především proto, aby bylo kam odčerpávat katastrofální přebytky finančního rozpočtu státu.

V původní verzi se počítalo s tím, že MNO odčerpá hravě až několik bilionů Kč ročně a bude tak dosaženo celkem vyrovnaného hospodářského výsledku. Bohužel se později ukázalo, že úředníci jsou natolik neschopní, že zadávají pouze malé zmanipulované zakázky v řádu několika stovek miliard Kč ročně na nákup krávovin, jako jsou nadzvukové stíhačky nebo jakési nesmyslné obrněné transportéry.

[editovat] Pokyny ministerstva nejsou respektovány

Přestože ministr dostal zcela jasný pokyn, aby byly objednány řemdichy, okované cepy, sudlice a brnění v hodnotě 2 - 3 bilionů Kč, tupí ministerští úředníčci nenalezli natolik zkorumpovatelné zahraniční dodavatele, aby zakázka byla realizována. Ministerští úředníci nebyli schopni realizovat ani zakázku na vozovou hradbu.

[editovat] Baudyš na scéně

Ministerstvo obrny je také proslavené svými ministry. Jeden z prvních, známý vizionář a hvězdopravec Antonín Baudyš, prostřelil vlastní letadlo, když se z vlastnoručně sestaveného horoskopu dozvěděl, že s ním letadlo má vzápětí spadnout. Teprve později vyšlo najevo, že horoskop držel vzhůru nohama a věštba se vztahovala k jinému letu, kdy se náš armádní vrtulník pokusil neúspěšně zlikvidovat jakéhosi bezvýznamného amerického kosmonauta.

Další a nejpravděpodobnější verze říká, že A. B. byl tenkrát opět jako deka a vůbec netušil, že ta věc, se kterou si bezmyšlenkovitě hraje, může vystřelit. Inspekce ministerstva obrny nalezla totiž na palubě letounu 176 stolitrových kartonů zelené. Inspekce tak dospěla k (tajnému) závěru, že ministr je zřejmě zelenáč.

Czech flag 2 Zeman-spek
Prezident
Darek-topolanek
Vláda
People icon
Parlament
Spravedlnost2
Ústavní soud
Cesky erbik
M i n i s t e r s t v a
Neverscript
Historie
Ikona domeček
Místního úpadku
Ikona Loď
Námořnictví
Ikona meče
Národní obrny
MpPD
Pozitivní diskriminace
Fabrika
Práce
Métier
Proměny
Bankovka babis
Financí
Počítadlo
Školství
Dove peace
Zahraničí
Medical imaging
Zdravotnictví
Is
Počítačologie
Pozor na kradeze
Rozkrádání
uncyclopedia