Ministerstvo počítačologie

Z Necyklopedie

Ministerstvo informatiky.jpg

Počítače zakoupené v rámci projektu Internát do škol byly vhodné pouze k jednomu účelu.

Ministerstvo počítačologie (MP, někdy též velice nesprávně nazývané Ministerstvo informatiky) bylo to úplně nejzbytečnější ministerstvo, které v Čechách kdy existovalo.

[editovat] Důvody založení

Důvody k založení tohoto ministerstva, kde si líné úřednice, které rozuměly počítačům asi tak jako koza petrželi, tak akorát lakovaly nehty a braly celkem solidní platy.

[editovat] Důvody zrušení

Ano, na všech ministerstvech vládne totální chaos a vlastně jsou k ničemu, ale Ministerstvo počítačologie v tomto ohledu vynikalo. Ivan Langer jej dokonce vedl tak dokonale, že už se na to vláda nemohla koukat a ministerstvo zrušila, což byl její nejšťastnější krok v tomto volebním období (zrušeno bylo vzhledem k tomu, že už zde bylo vše vytunelováno, a kde je všechno vytunelováno, tam už zbývá hovno k vytunelování, tudíž se tam tunelovat nevyplatí).

[editovat] Projekty

Jediným projektem tohoto ministerstva byl Internát do škol. Nebyl moc úspěšný a proto vláda radši zabila kohokoli, kdo o něm slyšel.

Investice do projektu
Do tohoto projektu bylo státem investováno 200 000 000,- Kč z toho 100,- Kč bylo použito na zakoupení počítačů a zbylých 199,999,000 bylo použito na takazvané "Klobouky pro počítače." Co to je, to nikdo neví. Ví se jen že je poskytuje firma Mlynářovy Klobouky Pro Počítače, s.r.o.
Výsledky projektu
Úplné hovno. Byli zakoupeny dva nefukční počítače a klobouky na počítače se prý ztratily pracovníkům na poště.
1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg

Czech flag 2.PNG Zeman-spek.jpg
Prezident
Darek-topolanek.jpg
Vláda
People icon.png
Parlament
Cesky erbik.png
M i n i s t e r s t v a
Neverscript.png
Historie
Ikona domeček.png
Místního úpadku
Ikona Loď.png
Námořnictví
Ikona meče.png
Národní obrny
MpPD.jpg
Pozitivní diskriminace
Fabrika.png
Práce
Métier.png
Proměny
Bankovka babis.jpg
Financí
Počítadlo.gif
Školství
Dove peace.png
Zahraničí
Medical imaging.png
Zdravotnictví
uncyclopedia