Ministerstvo počítačologie

Z Necyklopedie

Ministerstvo informatiky

Počítače zakoupené v rámci projektu Internát do škol byly vhodné pouze k jednomu účelu.

Ministerstvo počítačologie (MP, někdy též velice nesprávně nazývané Ministerstvo informatiky) bylo to úplně nejzbytečnější ministerstvo, které v Čechách kdy existovalo.

[editovat] Důvody založení

Důvody k založení tohoto ministerstva, kde si líné úřednice, které rozuměly počítačům asi tak jako koza petrželi, tak akorát lakovaly nehty a braly celkem solidní platy.

[editovat] Důvody zrušení

Ano, na všech ministerstvech vládne totální chaos a vlastně jsou k ničemu, ale Ministerstvo počítačologie v tomto ohledu vynikalo. Ivan Langer jej dokonce vedl tak dokonale, že už se na to vláda nemohla koukat a ministerstvo zrušila, což byl její nejšťastnější krok v tomto volebním období (zrušeno bylo vzhledem k tomu, že už zde bylo vše vytunelováno, a kde je všechno vytunelováno, tam už zbývá hovno k vytunelování, tudíž se tam tunelovat nevyplatí).

[editovat] Projekty

Jediným projektem tohoto ministerstva byl Internát do škol. Nebyl moc úspěšný a proto vláda radši zabila kohokoli, kdo o něm slyšel.

Investice do projektu
Do tohoto projektu bylo státem investováno 200 000 000,- Kč z toho 100,- Kč bylo použito na zakoupení počítačů a zbylých 199,999,000 bylo použito na takzvané "Klobouky pro počítače." Co to je, to nikdo neví. Ví se jen že je poskytuje firma Mlynářovy Klobouky Pro Počítače, s.r.o.
Výsledky projektu
Úplné hovno. Byli zakoupeny dva nefunkční počítače a klobouky na počítače se prý ztratily pracovníkům na poště.
1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo

Czech flag 2 Zeman-spek
Prezident
Darek-topolanek
Vláda
People icon
Parlament
Spravedlnost2
Ústavní soud
Cesky erbik
M i n i s t e r s t v a
Neverscript
Historie
Ikona domeček
Místního úpadku
Ikona Loď
Námořnictví
Ikona meče
Národní obrny
MpPD
Pozitivní diskriminace
Fabrika
Práce
Métier
Proměny
Bankovka babis
Financí
Počítadlo
Školství
Dove peace
Zahraničí
Medical imaging
Zdravotnictví
Is
Počítačologie
Pozor na kradeze
Rozkrádání
uncyclopedia