Ministerstvo pro rozkrádání státního majetku

Z Necyklopedie

Illuminati.gif

„rodina, to je základ státu!“

- Jiří Paroubek

„Vy máte ještě pračku a mikrovlnu? Tak to teda nemáte!“

- David Koncz

„Vykonavatel musí být obřezaný, úspěšný! Ostatní vděční,vykastrovaní“

- David Koncz (zase)

„Všichni jsme měli stejné možnosti“

- Václav Klaus

„V prdeli se píše měkké I“

- Miloš Zeman

MPRSM.jpg

Lustrace.gif

[editovat] vznik

17. listopad 1989; Ministerstvo pro rozkrádání státního majetku (dále jen MPRSTM) bylo nepřímo (tím se myslí, že bylo v plánu, ale lidé se o něm dlouho nesměli dozvědět) založeno při Sametové Revoluci. Pod pláštěnkou nové změny, cinkajících klíčů a národní hymny. Tehdy jásot na Václavském Náměstí byl pochopen přicházejícím Václavem Havlem, jako souhlas k založení této židovsko-zednářsko-absolutní moci.

[editovat] úřední vše/moc

Účelem tohoto ministerstva je znárodnit, zneškodnit, zabavit, rozprodat, či vytunelovat veškerý hodnotný majetek v ČR. Pod Hodnotný majetek spadá vše s hodnotou minimálně 0.01 kč a výše a to paragrafem § 666. Takový výklad je však pro MPRSTM nežádoucí a proto veřejný výklad § 666 je: Výkon rozsudkem Soudu.

[editovat] Ministr

Ministr této vše/moci není zastoupen jednou fyzickou osobou jako u jiných státních Institucí. Je nepřijatelné, aby si občané vylévali zlost a nemístnou spravedlnost na odpovědném jedinci. Novelou roku 1993 je Ministerský post rozťat mezi vícero vyškolených, obřezaných, specialistů. Ti se mění tehdy, kdy je jejich finanční situace uspokojivě stabilizována. O stavu stávající finannční situace rozhoduje úředník sám.

Státníci.jpg

neodvolatelní, obřezaní úředníci...už jste snad viděli odvolaného boha?

[editovat] Úspěchy Ministerstva

Prokazatelné úspěchy MPRSTM jsou nevyvratitelné a bohužel i nezvratné! Máte-li doma na majetku žlutou nálepku, je to úspěch! Máte-li ve městě rozbořenou fabriku, továrnu či výrobnu, kde pracoval váš tata i jeho tata, vy pro neúnostný bankrot a insolvenci, zde pracovat nebudete..je to úspech! Žádali jste EU o dotace a díky státu jste jí dostali a nyní úspěšně podnikáte a máte i zaměstnance? Tak to je opravdu neúspech pro MPRSTM. Kontaktujte nás prosím, vaše vyhovění žádosti o dotace bude přehodnocena!

David Koncz.jpg

David Koncz, obřezané guru Českého Humanismu se diví, kam ty prachy mizí..kde je moje 90%provize?

uncyclopedia