Mirek Oplzlák

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Opičák Václav Klaun.jpg
Na sklonku svého života vypadal Mirek Oplzlák velmi zanedbaně.
MUDr. Mirek Oplzlák
Biografické informace
Pohlaví

muž

Barva očí hnědá
Vlasy

hnědé

Narození

25. srpna 1925, Libušín

Úmrtí

13. listopadu 2010, Prágl

Národnost

česká

Náboženství

ateismus (bez vyznání)

Povolání

gynekolog, tesař, cvokař a pisálek

Zajímavosti

MUDr. Mirek Oplzlák, (25. srpna 1925 Libušín – 13. listopadu 2010 PráglStaré Město) byl český gynekolog, cvokař, pisálek a tesař.

[editovat] Kariéra

Pocházel z rodiny bankéře na staroslovanském hradišti. Po vychození základky se vyučil tesařem. Protože byl nadmíru inteligentní, záhy se vypracoval až na tesaře - střechistu, později pak na hlavního pokrývače. Při práci nutil své podřízené ke zvýšenému úsilí při upevňování došků hřebíky slovy "Zatloukat, zatloukat, zatloukat." (viz též V. I. Lenin "Učit se, učit se, učit se"). Tento svůj slavný slogan si nechal patentovat. Řízením osudu měl jeho patent k vyřízení mladý Albert Einstein, který později přiznal, že ho Oplzlák inspiroval při vysvětlení fotoelektrického jevu. Ten mu totiž názorně předváděl, jak se takový došek přibíjí a to inspirovalo Einsteina při popisu vyražení elektronu fotonem. Oplzlák se však nikdy nesnížil k tomu, aby mu Einstein dal alespoň kousek Nobelovky.

Protože se Oplzlák při práci pohyboval ve výškách, měl dokonalý výhled do ložnic v okolí a tím získával svoje neocenitelné znalosti z oboru. Posléze se zapsal na medinu, obor gynekologie a sexuologie. Univerzitu zvládl levou zadní, protože když na zkoušející vybalil, co všechno ze střech pozoroval, ti pouze zesinali závistí a rovnou mu zapsali zkoušku.

Žonglující Klaus.jpg

Původně chtěl být Mirek Oplzlák profesionálním žonglérem, jenže se neprosadil.

Po absolvování univerzity pracoval jako cvokař v šaškecu v Kroměříži. Založil telefonickou linku důvěry a často si brával služby navíc, aby mohl naslouchat roztřepaným úchylákům, kteří se mu do telefonu svěřili i s tím, o čem sami nevěděli.

Napsal pár knížek a taky trochu učil, jeho nejslavnějším studentem je Radim Uzel.

Zdravotnictví
Ukopnutý palec Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlešPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prašule Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženPoloniumWobenzym

Arteterapie Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorTotální endoprotézaUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Zdravotníčka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zákaz vstupu, hadi! Zdravotní zařízení

uncyclopedia