FANDOM

Puvodne

Mlok zlatý (Salamandra goldamandra) patří mezi zvíře které bylo zdegenerováno naším světem. Toto zvíře bylo vyloučeno z řádu obojživelníků a kvůli němu byl vytvořen nový řád: otrojživelníci.

RozšířeníEditovat

Mlok zlatý se dnes již vyskytuje po celém světě, ale našemu týmu se povedlo z rozsáhlých anket na necyklopedii vypátrat, že zlatý mlok se původně vyskytoval ve Slizku. A odtud byl holstřáby rozšířen po celém světě.

PoPar

Degenerace druhuEditovat

Léta páně někdy před pár lety byla tomuto druhu zasazena fatální rána. Nejmenovaný "člověk" vypustil na nebohého mloka zlatého svůj nervový plyn a tento druh nenávratně zdegeneroval. Dnešní podoba Mloka zlatého se podobá mýtické postavě: drakovi. Tito tvorové se začínají shromažďovat a chystají ovládnout lidstvo.

PotravaEditovat

Mlok zlatý se živí vysokotlakým vakuem, kde toto vysokotlaké vakuum bere, není doposud známo. Ale náš tým na zjištění usilovně pracuje.

VylučováníEditovat

Hovno mloka zlatého není obyčejné hovno, jaké serete doma v obýváku. Mlok zlatý sere půlkilové kolučky temné hovnohmoty, které váží tunu. Hovna se využívají k výrobě superdrsného toaletního papíru.

Kopulace mloku

KopulaceEditovat

Tímto se degenerovaný mlok zlatý liší asi nejvíc od ostatních živočichů. Sameček je až 3x větší než samička a samičku dokáže oplodnit až na vzdálenost 2 metrů. Pokud by došlo k přímému oplodnění, samička by tak prudký výstřik semene nepřežila.

MláďátkaEditovat

Mladý mlok zlatý se vůbec neliší od mladých nedegenerovaných mloků zlatých. Ovšem druhý den od vylíhnutí z kokosového ořechu vypadá mlok nepopsatelně a třetí den taky. Až čtvrtý den mění svou podobu do nepopsatelné a v této podobě setrvá týden. Po tomto týdnu mlok během 1s vyroste do velikosti dospělého mloka a je schpný rozmnožování.