Morče

Z Necyklopedie

Guinea pig
Morče je též sympatické chundelaté zvířátko, které bude symbolem přejmenovaného státu a ve státním znaku nahradí českého lva a všechny moravské orlice.
Gril 01
Opékaná morčata

Morče je kompromisní návrh umírněného křídla Radikálních Moravanů pro pojmenování společného státu dvou rovnoprávných národů Moravanů a Čechů, který vzniknul 1. ledna 1993, po té co společnou federaci opustili Slováci (více viz článek Česko, kapitola Restaurace socialismu a členství v EU).

Morče je politicky korektní složenina odrážející rovnoprávné postavení historických zemí Moravy a Čech, obyvatelé státu jsou morčata. Genialita tohoto návrhu vynikne při překladu morčete do angličtiny (guinea pig); po drobné leč nezbytné jazykové úpravě bylo názvoslovnou komisí Českého úřadu zeměměřického a katastrálního rozhodnuto, že anglické pojmenování obyvatel přejmenovaného státu bude Moravian pigs.

Morče je též sympatické chundelaté zvířátko, které bude symbolem přejmenovaného státu a ve státním znaku nahradí českého lva a všechny moravské orlice. Heraldičtí experti se zatím nedokázali shodnout, má-li to být stříbrné morče v červeném poli, či červeno-stříbrně šachované morče v modrém poli.

[editovat] Návod na použití morčete

Morčata jsou celkem živá stvoření. Zvykne si na vás, když na něj budete mluvit stejným hlasem. Neřvěte na něj, i když vás kousne, prostě jen řekněte "To se nedělá!" Ono si uvědomí, že něco provedlo. Když se ho budete chtít vzít, tak ho vezměte opatrně, neberte ho za hlavu, za nohy, ani za břich. Postup: jednou rukou morče podeberte pod břichem druhou pod zadečkem. Morčata potřebují k životu vodu, světlo, granule (potravu), teplo (né moc tepla, protože může dojít k zahoření, z toho některá morčata můžou i zahynout, ale ne moc zimy a hlavně né průvan!). Výbava: postrojek na ven (když venku není vítr a sníh), kotec (klec); domeček dejte do klece, až si zvyknou na vaši ruku, napáječku a různé prolízačky. Před použitím protřepat!

Squirrel

[editovat] SVIŠŤ

V sousedním Slovensku se ke slovu hlásí ultraradikální skupina Slovenský Štúrovi Ťažkooděnci (dále jen SVIŠŤ). Svým ultralevicovým programem se podobá hlavnímu proudu evropské politiky.

uncyclopedia