Moravská osvobozenecká armáda

Z Necyklopedie

„Nám a našim dětem byla svěřena do správy země moravská a my jsme připraveni za ni zemřít, jako za ni umírali otcové...“

- M.O.A.
M.O.A. i ty.jpg

Moravská osvobozenecká armáda, v moravštině Oslobodivša armija Moravija nebo také Oslobodivja armija Morave, Ushtria Çlirimtare e Moravës (UÇM) je militantní moravská osvobozenecká organizace a úhlavní nepřítel PIS.

[editovat] Novinky

M.O.A hlidka1.jpg

Voják MOA střeží hranici Moravské monarchie

M.O.A. hlidka2.jpg

Příslušník MOA na hlídce

M.O.A. hlidka3.jpg

Žádný nepřítel nepronikne!

M.O.A. presun.jpg

Jednotky MOA při přesunu

M.O.A. konference.jpg

Konference M.O.A.

Zoldner.jpg

Díky penězovodu OSA-MOA, je možno najímat i žoldnéře

  • březen 2014 Na hradě Veveří se opevnila skupinka dezertérů z MOA, kteří utekli kvůli plesnivému guláši. Na generálním štábu MOA bylo moudře rozhodnuto, že hrad musí být za každou cenu dobyt a vzbouřenci exemplárně potrestáni.
  • 22.5. 2012 Generálové MOA plánuji další válku s Čechistánem, ČT je však odhalila. 1
  • 28. února 2011 vzniklo hnutí s názvem ČO - Český Odboj, mající nepřátelské úmysly proti MOA.
  • 5. října 2010 byla uzavřena aliance s africkým kmenem Obulů, který po odbytí Afriky pomůže osvobodit Velkou Moravu útokem z jihu.
  • 14. listopadu 2007 - Spolupráce s Vetřelci se rovněž vyplatila. Každý voják je nyní vybaven malým sprejem s krví vetřelce. Bohužel čas od času se vylívá v kapse a je to tudíž dvojsečná zbraň.
  • 1. leden 2007 - MOA navázala spolupráci s předním odborníkem v oboru vojenské techniky Fantomasem Edisonem. Nepřátelé, třeste se!
  • 15. prosince 2006 - Varování pro všechny obyvatele Moravy: Nekupujte potraviny s označením KLASA! Z našich zkoumání vyplývá, že se z prodeje těchto potravin financuje provoz českých okupačních úřadů na moravském území.
  • 4. prosince 2006 - Bohužel se nám povedlo najít pouze jednoho právoplatného nástupce Mojmíra I. Je jím Jan Šustr, který je ale tiskovým mluvčím BIS, a tak je jeho korunovace nepřípustná. Volba moravského krále se tedy odkládá na neurčito. Byly aktualizovány provedené a chystané operace.
  • 2. prosince 2006 - Vedení MOA opustil po mnoha letech boje za svobodnou Moravu generál Jan Dofer, zakladatel MOA. Vrchním velitelem MOA se s okamžitou platností stává generál Karel Lobotóm. Janu Doferovi přejeme do dalšího života mnoho úspěchů.
  • 1. prosince 2006 - Na bleskové poradě MOA bylo rozhodnuto, že i přes hrozbu větších represí ze strany českých okupantů budeme pokračovat v našem boji za Moravu. Pro příslušníky MOA: dejte si pozor na agenty BIS infiltrující do našich struktur!
  • 29. listopadu 2006 - Konečně si můžete na našich stránkách stáhnout nahrávku moravské hymny "Moravo, Moravo". Je k dispozici tady. Hymna je ve formátu MoravskáPíseň3.
  • 27. září 2006 - Po delší neaktivitě zbůsobené zadržením administrátora stránek Karla Lobotóma Městskou policií se provoz stránek opět obnovuje naplno. Zároveň se konala důležitá konference MOA (viz galerie) o ideologických a teroristických otázkách. Výsledky této konference budou již brzy na těchto stránkách. Těsně po předchozí aktualizaci (6. 7.) proběhl útok MOA na Pražský hrad, při kterém utrpěla Česká republika velké ekonomické ztáty kvůli odehnání turistů a ukořistěním mnoha zmrzliny z českých skladů. Ztráty se stále ještě počítají.
  • 5. července 2006 - V pondělí 3. 7. 2006 byl proveden bleskový útok jednotek MOA na tajný sklad Pražských propagačních materiálů na ulici Šámalova v Brně. Ztráty činí 278 mužů z celkového počtu 24 726 útočníků.
  • 1. července 2006 - Byla aktualizována sekce Vedení MOA.
  • 23. června 2006 - Byly přidány první fotografie do galerie MOA.
  • 19. června 2006 - Nábor na Náměstí svobody byl dočasně zrušen z důvodů přeplnění našich kasáren. Plánujeme však v nejbližsí době jeho obnovu.
  • 17. června 2006 - Stránky byly optimalizovány, aby se správně zobrazovaly i těm bratřím, kteří používají Internet Explorer.
  • 15. června 2006 - Byly založeny tyto stránky, aby rozšířily slávu Moravy a Moravské osvobozenecké armády po celém světě. WebZdarma.cz

Více se dozvíte na webu M.O.A.!

[editovat] Ideologie

Základní a hlavní myšlenkou naší armády je osamostatnění a zlepšení celkové životní úrovně. To jistě nebude lehké, ale naše matička Morava nám v tom pomůže. Morava vždy byla, je a bude centrum Evropy. Stačí, když se podíváme na suverenitu nedávno zaniklé Velké Moravy... Každý žasne, jak mohl v té době vzniknout tak vyspělý a dobře fungující stát. Moravská monarchie bude mít krále, který jí bude dobrým vladařem. Poslední, ale také důležitá část je víra ve správnou věc. Každý člen MOA věří, že bojuje pro dobrou věc!

Příslušníci MOA se při konspiraci navzájem oslovují krycím označením Děcka !

„Tož děcka, valíme na té Prahajzlé, né? ... “

- M.O.A.

[editovat] Historie

Naše armáda za osvobození Moravské monarchie od útlaku vznikla v roce 1998, po zaslání neúspěšné petice za přesunutí sídla prezidenta na brněnský Špilberk. Petice čítající na 45 876 podpisů byla zavrhnuta, aniž by se o ní hlasovalo v parlamentu a to byl začátek naší činnosti. Již v roce 2001 čítaly naše řady něco málo přes 10 000 oddaných bojovníků. V té době bylo provedeno několik úspěšných akcí, které otřásly strukturou Česko - Pražské republiky. Poté přišly krušnější časy, ale zdá se, že zlaté časy Moravské osvobozenecké armády teprve přijdou...

Více se dozvíte na webu M.O.A.!

[editovat] Chystané operace

12. 12. 2006 - Vojenská přehlídka vojska MOA. Přehlídka proběhne na ulici Moravská v Brně (dnes ještě Česká).

2014 - Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu Republiky Česko. Proběhne pokus o infiltraci flákačů z řad MOA. Moravští poslanci mají za úkol pomocí složitých právních kliček zajistit samostatnost Moravastátu. Tento pokus ale dozajista ztroskotá a to ze 2 důvodů: 1. volby vyhrají komunisté; 2. kdyby se agenti MOA náhodou do PS Republiky Česko dostali, neuspějí, jelikož studovali v Plzni. To bude mít za následek, že Mandátní a imunitní výbor PS Republiky Česko doporučí jejich vydání popravčí četě.

[editovat] Provedené operace

Letecky den.jpg

Letecký den MOA proběhl velmi úspěšně.

DCP 3282.JPG

Fotograf Necyklopedie odhalil tajnou a velmi nenápadnou pracovnu MOA v Praze, kde se pravděpodobně chystají nové teroristické útoky. Okamžitě to poznal díky nápadné SPZ

  • 24. 6. 2002 - V Praze jsme nasprejovali na zeď domu v ulici Poloutkova nápis: "Praha není hlavní město". Ztráty činily 156 příslušníků MOA.
  • 19. 12. 2002 - Při tréninku na útok na Boubínský prales spadl jeden příslušník MOA v lese na ostrý klacek a vypíchl si oko.
  • 2. 1. 2003 - Sabotáž Orlické přehrady. Při přípravě na akci na lodi na přehradě však došlo k protržení jejího trupu a všech 498 členů MOA se utopilo. Čest jejich památce!
  • 4. 7. 2003 - Útok na Boubínský prales. Ztráty 1 672 mužů MOA.
  • 3. 2. 2004 - Útok na Českou televizi. Celá akce se nezdařila, asi 35 příslušníků MOA se ztratilo cestou v pražském metru.Čest jejich památce!
  • 12. 5. 2004 - Útok na pražskou tramvaj bojovým plynem. Při aktivaci plynu se ho však nadýchalo 87 členů MOA, jimž nebylo pomoci... útok navíc byl proveden na místě, kde byla tramvajová trať rekonstruovaná.
  • 10. 10. 2004 - MOA provedla úspěšný útok v Praze; okraden byl 1 bezdomovec, avšak zahynulo při tom 73 příslušníků MOA, dalších 15 zadržela městská policie.
  • 25. 12. 2004 - Snaha podřezat vánoční stromek na Staroměstském náměstí. Ztráty 45 mužů MOA.
  • 5. 3. 2005 - Při snaze otrávit zdroj pitné vody v Praze 3 příslušníci MOA zabloudili; další dva přejelo auto, a jeden si roztrhl nohu o ostnatý drát.
  • 7. 8. 2005 - Kradení kaprů z jihočeských rybníků. 679 příslušníků MOA se utopilo.
  • 2. 1. 2006 - Útok na vysílač Kojál se nezdařil. Cestou k Lesné ujela skupince 20 příslušníků MOA šalina; při cestě pěšky navíc všichni měli problémy s náledím a dostali se tak jen 500 m od zastávky tramvaje.
  • 3. 7. 2006 - Útok na tajný sklad pražských propagačních materiálů v centru Brna. Za matičku Moravu zde padlo 278 bojovníků MOA.
  • 5. 7. 2006 - Proběhl bleskový útok na Pražský Hrad pod velením generála Jury. Podařilo se odehnat čtyřicetičlenný dav turistů a v místní cukrárně vybrat chladící box se zmrzlinami. Za tento drtivý útok zaplatilo MOA 1 869 vojáky. Většina z bojovníků zemřela na následky nachlazení příliš rychlým konzumováním zmrzlinových pochoutek, ostatní byli umláceni duchaplnými důchodci, kteří mysleli, že členové předbíhají ve frontě na vstupenky.
  • 19. 8. 2006 - Při manipulaci s vodou došlo v centrále MOA k nehodě. Omylem došlo ke zkratu elektrického vedení, což zapříčinilo výpadek proudu a tmu v centrále. Na rozlité vodě uklouzli 4 příslušníci MOA a dva si zlomili nohu.
  • 27. 10. 2006 - Rekonstrukce bitvy mezi Mojmírem I. a nitranským knížetem Pribinou. Akt se odehrál beze ztrát. Zmatek na akci ovšem způsobilo, že vyhrál kníže Pribina...
  • 3. 11. 2006 - Snaha o vztyčení moravské vlajky na hradě Špilberku skončila neúspěchem poté, co se dva příslušníci organizace zamotali do vlajky a udusili se.
  • 30. 11. 2006 - Proběhl letecký den MOA. Naše armáda zde předvedla špičkové stroje, zručnost našich pilotů a byla vypočítávána pravděpodobnost otevření padáku při seskoku. Čtyřčlenná letka moderních strojů VT 116 - Orlík předvedla přelet nad polem, vypnutí motoru za letu a ostrou zatáčku vpravo, přičemž se jeden stroj zřítil. Při seskocích se z 16 padáků 13 neotevřelo a zbylí 3 vojáci si jej zapomněli vzít. Jinak se letecký den až na vítr o síle 175 km/h vydařil.
  • 12. 12. 2006 - Pokus o sabotování dálnice D11. 631 příslušníků MOA zahynulo, když se pokoušeli zastavit dopravu na novém dálničním úseku vlastními těly.
  • 7. 2. 2007 - MOA obsadila Slezsko-ostravský hrad a přinutila paní správcovou podepsat dekret v němž souhlasí s připojením Slezské Ostravy pod Moravskou Ostravu. Ani uklízečky nebyly proti. 1 příslušník MOA se však uvěznil v hladomorně. Nosíme mu tam sušenky a filmy s Julií Roberts.
  • 10. 3. 2007 MOA se pokusila obsadit TV Hovna , avšak Ray Koranteng se svými samurajskými meči rozsekal 6458 příslušníků MOA.
  • 5. 5. 2007 MOA pozastavila svou činnost.
  • podzim 2012 Pokus MOA zlikvidovat Čechůny otráveným alkoholem selhal a zlikvidoval celou tehdejší MOA. Ztráty hrdinných bojovníků šly do miliónů.
  • 3. 2. 2015 MOA obnovuje svoji činnost útokem na TV Hovna, útok se zdařil , v hlavním vysílacím čase MOA vnikla do studia Televizních novin a začala vysílat svoje pirátské vysílání. Tento útok však MOA stál přes 3000 Kč na dopravu a 56800 příslušníků MOA
  • 5. 7. 2015 Destabilizace Republiky České pomocí zvaní přivandrovalců z Asie a Afriky.
  • 20.11. 2015 Tři příslušníci MOA opásáni trhavinami vtrhli do uprchlického tábora ve Vyšních Lhotách a odpálili se na pokojích migrantů. Jelikož byli uprchlíci zrovna na obědě, tak počet mrtvých tvoří pouze tři příslušníci MOA. Místní muslimové věrni své tradici ovšem přijali tuto pádnou argumentaci a začali hromadně konvertovat. Bohužel příliš neznají místní poměry a povětšinou tak konvertovali k u nás ne příliš známému náboženství "Rastafariánství", praktikovánému povětšinou na Jamajce. Členům MOA se tak otevřel nový velký trh pro prodej hašiše, čímž se hašiš stal nedostatkovým zbožím a já kurva nemám co hulit!!!
  • 3. 4. 2016 Trojice příslušníků MOA se na bojovém plavidle vyrobeném z PET lahví vypravila do Alžírska aby zde naverbovala nové bojovníky. Posádka padla do zajetí po té co jí u Korsiky došla slivovice určená jako palivo. Zabavené plavidlo se po nezbytné přestavbě na koňak má stát vlajkovou lodí Francouzského námořnictva.

[editovat] Morava

Mor!.png

Morava, jak ji popisuje často Karel Lobotóm

Morava je území na toku řeky Moravy. Pěstuje se zde vinná réva, pálí slivovice a jí klobásky. V tomto krásném kraji se také nachází světoznámé firmy Lachema, Zetor a TOS Kuřim. Hlavním městem je Brno. Moravská monarchie disponuje nekonečným množstvím vojáků a techniky. Samotná Morava je obklopena nádhernými horami jako Bílé Karpaty, Beskydy a podobně. V Brně je dokonce špičková vojenská pevnost, která by odolala útoku jízdy bez jakýchkoliv palných zbraní a je tudíž nejmodernější v celém státě. Pevnost má k dispozici 3 rychlopalné kanóny s ručním nabíjením a dostřelem neuvěřitelných 70 metrů.

[editovat] Moravská monarchie

Moravská monarchie se dělí na tři hrabství, ve kterých vládnou hrabata, šlechta, zemané a Zemáci. Celý stát řídí král, který vládne sice despoticky, ale pro dobro pracujícího lidu. Král vyhlašuje válku a volí svého nástupce. Vládní období trvá, dokud nezemře. Toto období se dá zkrátit celostátně schválenou vraždou, kterou provede jeho nástupce.

[editovat] Vlajka a Erb

M.O.A. vlajka.jpg

Vlajka

ZnakMOA.png

Znak

[editovat] Erb

Znak je plný symboliky. Lepka symbolizuje mŕtve hospodárstvo na Morava za ktoré môžu Česi a pozerá sa na hrozby z východu napr. migrantov alebo číňaky, Moravská orlica sa zase pozerá na severozápad aby videla čo Česi robia. Bajonety symbolizujú odpor a čierne vlajky na bajonetoch sú dopredu, no viete jasné umiera nás veľa a toľko sa nám tú vlajku vešať nechce tak sme ju dali rovno do znaku. Tá čierno-červená hviezda mala byť žlto-červená ako vlajka Moravy ,ale teraz to symbolizuje farbosleposť generála.

[editovat] Vlajka

Toto je naše vlajka a my jsme na ni patřičně hrdí, neboť vyjadřuje smýšlení národa ke kulturní památce.

[editovat] Financování MOA

Moa je financována z příspěvků dobrodinců (např Viktor Kožený, Lájos Bács a Radžív Sinha) a z výnosů bohulibé nadace OSA.

[editovat] Nábor

M.O.A. vycvik.jpg

Nábor

I ty se můžeš stát členem MOA a připojit se tak k našemu boji za osvobození matičky Moravy od útlaku! Sháníme každého, kdo je schopen chůze se zbraní v ruce. Neváhejte a přidejte se! Moravská osvobozenecká armáda čeká právě na vás!

Raketa 1.jpg

Raketová základna v Ostravě

Nábor probíhá každou středu od 14:00 v Brně na Náměstí svobody. V blízké budoucnosti plánujeme zprovoznit i další náborová centra v Olomouci, Znojmě, Podgorii, Bělehradu, Sofii, Kyjevě, Kaliningradu a Titogradu a dalších moravských městech.

Exploze bomb.jpg
Terorismus
MOAKarel LobotómRovnost, volnost, brněnstvíOSAEliášův oheňKOPRAN.Š.L.ETASASJánošíkVojislav KalašnjikovAl-GebraUsama bin LadinUsámova říšeJásir ArafatCamper-StrikeAnders BreivikJesuis CharlieBojovníci od Al-LidluAl-KáidaIslámský státZákon o terorismu

[editovat] Podívejte se také na

uncyclopedia