Moravsko-čínské přátelství

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Přátelství.

Cooperacija.jpg

Po Albánii se Čínská lidová republika rozhodla spolupracovat s Moravany

203-1-.jpg

Velká moravská zeď byla předlohou pro Velkou čínskou zeď

Gundoukino.jpg

Náborový plakát, který pro Moravskou osvobozeneckou armádu navrhnuli čínští soudruzi. Čínský lext vlevo je překlad revolučního hesla Moravia o muerte!

Moravsko-čínské přátelství vyjadřuje skutečnou podstatu vztahu mezi těmito oběma národy.

Stejně jako Albánie spolupracovala s ČLR, rozhodla se též i Morava, chudá a zapomenutá to provincie na východním okraji Čech též spolupracovat s velkou tou zemí Čínskou. Ovšem Čína nezapomněla dávného odkazu obchodu s všemženem a rozhodla se historickou tradici obnovit. Z Moravy budou vyváženy do Číny šaliny, jež celou Čínu spojí, naopak do Moravy bude dovážena Komunistická strana Číny, jež zajistí lepší život všem Moravanům. Čínština tak vystřídá arabštinu na poli hlavního komunikačního jazyka; vznikne konečně pořádný průmysl (ne ty manufaktury, co tu postavili Češi!). Na východ se bude vyvážet též i víno. Jako reexport se uvažuje o vyzbrojování šalin (bojové šaliny) v Číně, a jejich dovoz zpět do vlasti. Nějakou část si však ponechá Čínská lidová armáda, upraví je na podvodní provoz (který mimochodem se chystá též i pro šaliny na Modřické přehradě), a vytvoří tak jednotku rychlého překvapení k obsazení Tchaj-Wanu.

[editovat] Výdobytky moravsko-čínského přátelství

uncyclopedia