Morgoš

Z Necyklopedie

Moravija-Mon.jpg

Ekonomika Moravistánu vykazuje vysokou míru stability

Morgoš, plným názvem Moravský groš je měna, která bude zavedena na Moravě (viz Moravstán) po jejím osvobození organizací Radikální Moravané od nadvlády Čechů.

[editovat] Tajné plány

Občas můžete v Brně slyšet i výraz Morgoška. Je to tak, jak si myslíte. Šokující zjištění, které oslabilo burzy a trhy po celém světě, má reálný základ. Moravané toužící po slávě, která jim právem náleží, se rozhodli zničit světový měnový trh tím, že vytvoří mince rodu ženského a mince rodu mužského. Tyto mince se budou mezi sebou rozmnožovat a tak zahltí světový trh.

Ještě sice není zcela jasné, jakým způsobem se budou pářit a jestli se jim náhodou nebudou rodit mince rodu středního, ale šéf Mezinárodního měnového fondu na tuto otázku reagoval slovy: „To je mi u prdele, vždyť celej svět zkrachne!“ Podle dobře informovaných zdrojů se budou mince 1. generace jmenovat „čurinky“ a 2. generace „vši“.

[editovat] Čím budeme platit

Pokud Moravistán zahltí svět těmito penězi, a pokud bude zničen světový finanční trh, tak jak jej známe, objevuje se otázka: „Čím budeme platit?“ Odpověď není složitá. Vrátíme se ke starým způsobům placení. Budeme platit starými bačkorami nebo zlatem nebo solí, která je nad zlato. Ministerstvo financí ve spolupráci s Minizvěrstvem vnitra již vyhlásilo akci Byl jednou jeden král, jejímž úkolem je dopadnout tu starou bábu ze stejnojmenné pohádky, která zadarmo rozdává těm, kdož jsou na mizině, kouzelné pytlíčky, z nichž se stále sype sůl.

Premiér (skoro) Jiří Paroubek, který se před veřejností vydává za mnoho různých osob, akci okomentoval slovy: „Kalousku, vydej ČSSD tu babku, jinak ti rozbiju hubu!

Google uncyc.jpg Morgoš na googleTohle je nejlepší článek na téma „Morgoš“ na celým internetu.
uncyclopedia