Morgoš

Z Necyklopedie

Moravija-Mon.jpg

Ekonomika Moravistánu vykazuje vysokou míru stability

Morgo bankovka 6.jpg

Obrázek na původní středověké bankovce Morgoše zobrazuje události založení města Brna

Morgoš, plným názvem Moravský groš je měna, která bude zavedena na Moravě (viz Moravstán) po jejím osvobození organizací Radikální Moravané od nadvlády Čechů.

[editovat] Tajné plány

Občas můžete v Brně slyšet i výraz Morgoška. Je to tak, jak si myslíte. Šokující zjištění, které oslabilo burzy a trhy po celém světě, má reálný základ. Moravané toužící po slávě, která jim právem náleží, se rozhodli zničit světový měnový trh tím, že vytvoří mince rodu ženského a mince rodu mužského. Tyto mince se budou mezi sebou rozmnožovat a tak zahltí světový trh.

Ještě sice není zcela jasné, jakým způsobem se budou pářit a jestli se jim náhodou nebudou rodit mince rodu středního, ale šéf Mezinárodního měnového fondu na tuto otázku reagoval slovy: „To je mi u prdele, vždyť celej svět zkrachne!“ Podle dobře informovaných zdrojů se budou mince 1. generace jmenovat „čurinky“ a 2. generace „vši“.

[editovat] Čím budeme platit

Pokud Moravistán zahltí svět těmito penězi, a pokud bude zničen světový finanční trh, tak jak jej známe, objevuje se otázka: „Čím budeme platit?“ Odpověď není složitá. Vrátíme se ke starým způsobům placení. Budeme platit starými bačkorami nebo zlatem nebo solí, která je nad zlato. Ministerstvo financí ve spolupráci s Minizvěrstvem vnitra již vyhlásilo akci Byl jednou jeden král, jejímž úkolem je dopadnout tu starou bábu ze stejnojmenné pohádky, která zadarmo rozdává těm, kdož jsou na mizině, kouzelné pytlíčky, z nichž se stále sype sůl.

Premiér (skoro) Jiří Paroubek, který se před veřejností vydává za mnoho různých osob, akci okomentoval slovy: „Kalousku, vydej ČSSD tu babku, jinak ti rozbiju hubu!

Google uncyc.jpg Morgoš na googleTohle je nejlepší článek na téma „Morgoš“ na celým internetu.
uncyclopedia