Muž obecný

Z Necyklopedie

(Přesměrováno z Muž)
Combo.png
VAROVÁNÍ - TRIGGER WARNING
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.
Yin and Yang.svg

Tento článek na téma "Muž obecný"

pojednává o opačném tématu než článek Žena obecná.

Muž obecný (lat. Homo debilis) je po orangutanovi druhý lidoop z čeledi šimpanzovitých s průměrnou inteligencí kávovaru. Society tvoří podle současné nálady, je celosvětově rozšířen a nebezpečně se množí. V období páření jsou velmi obratní, počet mláďat je regulován podle energie a intenzity surovosti jedince.

Můžete je týrat, mučit, zabíjet, skalpovat a střílet jak je libo, jelikož nejde o ohrožený druh a globálnímu přežití většiny organismů a samotného života na Zemi snížení jejich počtu velmi pomůže. K jídlu jsou výborní, avšak není jistota, že vám něco zbude, jelikož jde o velmi nenasytného tvora, většinou všežravého. Chuťově? Hm, jak kteří. Někteří jsou ale moc, moc sladcí!

[editovat] Charakter

Couch-potato.jpg

I takto může vypadat Muž obecný

Jinak nutno podotknout, že jejich základní charakterové vlastnosti jsou relativně špatné. Ti s vyspělejším charakterem mívají tendenci se neustále omlouvat, dokonce i když není za co. Jedinci horšího charakteru intenzivně popíjejí při sledování televize, osobují si právo přepínat kanály kdykoli je napadne a vyhrazují si používání rodinného automobilu pouze pro sebe.

Muž obecný často a hodně prdí, škrábe se na nejrůznějších částech těla, v noci chrápe. V domácnosti se věnuje hlavně již výše zmíněnému přepínání televizních kanálů, občasným opravám mechanických a elektrických zařízení (avšak ne vždy úspěšně). Poddruh Homo debilis ruralis si neustále hraje s cihlami nebo betonem, většinou do úplného zastavění pozemku (v zastavárně, to hlavně Homo Debilis Opilis ze kterého se pomocí soudní (r)evoluce někdy vyvyne Homo Homelessis) nebo do infarktu.

Ač jde o tvora, který se snaží vyhubit konkurenci (žena obecná), jisté je, že většinou spolu muž obecný a žena obecná žijí v symbióze a nemohou bez sebe prakticky existovat.

Muž obecný má pouze dvě emoce. Chtíč a hlad. VTN chovatelkám doporučuje nejprve pohmatem/vizuálně zjistit, zda-li není přítomna erekce. Není-li, je nutno ihned podat krmení, nebo pivo.

[editovat] Na domácí práce se nehodí

Muz vysavac.gif

[editovat] Náklady chovu

  • Krmení: Asi tři až čtyři hektolitry piva ročně, 100 až 200 kg vepřového bůčku, 50 až 100 sklenic kyselých okurek.
  • Oděv: Muž obecný téměř nepotřebuje, spokojí se s teplákovou soupravou nebo montérkami, kulturnější jedinci pokrývají své tělo kalhotami a tričky světových čínských značek. Existuje však zvláštní poddruh Homo debilis metropolitanus jehož chov je velmi nákladný jak z hlediska krmení, tak z hlediska odívání.
  • Kotec: Kotec není zpravidla nutný, stačí postarší pohovka, někteří jedinci se během dne zdržují v garáži, jiní v hospodě. Nocuje obvykle se ženou.

[editovat] Výskyt

Kavárny, hospody, restauranty, bary, kasína, obýváky, sexbary, záchody a jiná chráněná území.

[editovat] Viz také

uncyclopedia
V jiných jazycích