Mužská práva

Z Necyklopedie

Funtocome
Biggirl 2

Boj za mužská práva, neboli maskulinismus, je revoluční hnutí mužů, kteří bojují proti svému utlačování. Jejich snahou je mužům vydobýt alespoň základní práva a svobody. Základní cíle hnutí:

  • chránit muže před domácím násilím
  • chránit muže před týráním
  • chránit muže před sexuálním násilím
  • chránit muže před ztrátou rodičovských a otcovských práv
  • chránit muže před nechtěným otcovstvím
  • chránit právo muže mít erekci

Soupis všech hrůz, které se každodenně páchají na mužích by zaplnil stohy papíru. Maskulinistické hnutí poskytuje zprávy o mužském aktivismu a mužských právech po celém světě (The Men's Activism News Network - Tracking Men's Rights News Around the Globe!). Na stránkách projektu se každodenně dozvídáme nové způsoby, jak jsou muži znectěni, zneužiti nebo jinak týraní ze stran žen, feministek, vlády a celého světa, ale také rady, jak se tomu bránit. Typickými titulky článků jsou: „Žena, která znásilnila kluka je na svobodě“, „Muž prohrál soudní při proti své přítelkyni, která se rozhodla pro potrat“. V jiné sekci pak najdeme rozsáhlou databází hrůz páchaných na mužích. Popisují se tam různé formy a příklady terorizování mužů ze stran přítelkyň a manželek při rozchodech a rozvodech, různé příběhy žen, které se pokusily svoje manžele otrávit nebo jinak zabít, atd. Proti mužským právům je také Falusologie, ta však muže nezabíjí, jen je špehuje, takže není nebezpečná a ženy požadují její vyřazení z tohoto seznamu i z Necyklopedie.

[editovat] Potřeba sjednocení

Boj za mužská práva není jednotný. Zatím je roztříštěný mezi řadu organizací. Velmi specifické jsou organizace, které bojují za práva mužů, kteří byli zneužiti nebo se stali obětí domácího násilí. Např. „Národní koalice za svobodu mužů“ (The National Coalition of Free Men). Ta upozorňuje, že sexuální diskriminace a zneužití mužů je zamlčovaný problém. Vytvořili proto zelenou linku pro muže, kteří se stali obětí domácího nebo sexuálního násilí.

Velmi radikální anální pohled na ubližování mužům ze strany zdravotního systému mají organizace bojující za „genitální integritu mužů“, což jsou organizace bojující proti obřízce, která je stále chápaná jako rutinní záležitost po narození dítěte v anglosaských zemích. Velmi známá je „Národní organizace pro zastavení rutinního mrzačení mužů“ (National Organization to Halt the Abuse and Routine Mutilation of Males). Podobné mrzačení, které má velmi pochybné zdravotní výhody se děje proti právům dítěte a je na čase to změnit.

Zde je záznam z výroční Sešlosti bojovníků za honestaci:

Nejlepší_je_třetí_šermíř.wmv

[editovat] Dehonestující „humor“ o mužích

„Proč jsou muži důkazem reinkarnace?“
Člověk se nemůže stát tak hloupým během jednoho života.“
Spravni chlapi
Typičtí bojovníci za mužská práva.
Google uncyc Mužská práva na googleTohle je nejlepší článek na téma „Mužská práva“ na celým internetu.

uncyclopedia