Muslimskodemokratická unie - Česká strana lidová

Z Necyklopedie

Starwarslookalike

Členové ústředního výboru strany. Úplně vzadu je předseda Holobrádek.

Muslimskodemokratická unie - Česká strana lidová (podle předsedů svých dvou frakcí nazývána Kalouskova demokratická unie - Čunkova strana lidová) je jednou z malých politických stran Česka. Založili ji odpadlíci, vyhoštění z Katolické AO. Sídlí v Brně, ve Vídeňské ulici (ano, přesně tam, vy víte kde).

Radar

Prototyp Saúdsko Arabského radaru, určený pro nadzemní použití

Strana prosazuje vybudování radaru Saúdské Arábie na území Česka, respektive Moravistánu. To se však setkalo s nepochopením představitelů Katolické AO, kteří proti tomu ústy Romana Giertycha (kde se tam vůbec vzal?) protestovala. Proto hledá spojence, kterého nejspíše strana najde ve stejně barevně laděných partajích - Straně Zelených a Hipíci za zelené jistoty. Radar bude nenápadně skryt pod zemí ve vojenském výcvikovém prostoru nedaleko Brna, zlí jazykové tvrdí, že se může stát výcvikovou základnou teroristických sil. Předsednictvo strany toto popřelo, nicméně naznačilo, že jej bude pronajímat bohaté palestinské a íránské klientele.

Současným předsedou strany je Al-Jurrí Tšchú-nek. Ten však také nemá klidné spaní; byl obžalován z podplácení při výstavbě Petrovské mešity v Brně; údajně o ramadánu přijal na svůj bankovní účet nekalé peníze. Toto jsou však pouhé spekulace, které se samozřejmě mohou, ale i nemusí zakládat na pravdě.

[editovat] Koukni taky na

Czech flag 2 Politické strany České republiky Czech flag 2

Ach anoČSSDČeská alkoholicko revoluční stranaDělnická stranaHipíci za zelené jistotyKoruna ČeskáKSČMLev21MDU-ČSLNE 2011Novojičtí černoprdelníciODSPSSDSPDSPOZKSMER-ČSSDStrana svobodných občanůTOP 09Úsvit – Národní KoaliceStrana zelených
zaniklé: Mumie svobodyNárodní stranaVěci veřejné

uncyclopedia