Myšlen

Z Necyklopedie

Combo
VAROVÁNÍ - TRIGGER WARNING
Tento článek obsahuje sexistické narážky.
Pokud jste feministka / feminista / maskulinistka / maskulinista, může Vám způsobit psychické problémy.
Dinosaurus

Myšlen je hlavním orgánem ženské centrální nervové soustavy. Na rozdíl od mužského mozku má myšlen určitá zcela odlišná specifika. Poznatky o myšlenu jsou shrnuty níže.

[editovat] Nervová soustava žen

Úvodem si řekněme něco málo o nervové soustavě žen. Nervová soustava žen, je v mnohém podobná nervové soustavě dinosaurů, což je pozůstatek evoluce. Nervová soustava vypadá následovně (viz obrázek vpravo dole): V lebeční dutině, kde je u mužů umístěn mozek se nacházejí pouze některá nervová zakončení, napojená například na zrakový nerv a nervy ovládající obličejové svaly. Tato nervová zakončení jsou napojená na míchu, která vede stejně jako u mužů páteří a dále se napojuje na myšlen. Samotný myšlen je umístěn v dutině břišní a s postupem věku může prostupovat i do nižších částí těla, zejména hýždí ženy. Z myšlenu opět vedou ostatní nervová zakončení do zbytku těla.

[editovat] Fyzikální vlastnosti myšlenu

Fat woman

Rozpínající se myšlen

Myšlen je tvořen z houbovité tkáně, připomínající lišejník nebo choroš, laik by mohl tuto tkáň přirovnat i ke školní houbě na stírání tabule. Přesné chemické složení se zatím nepodařilo analyzovat. Základní vlastností myšlenu je jeho rozpínavost, která se projevuje intenzivněji s přibývajícím věkem ženy, jsou však známy i anomálie, kdy je myšlen silně rozpínavý i u dívek předškolního nebo školního věku. Myšlen má tendenci na sebe silně vázat jakékoli tekutiny. Proto mnoho žen ve stáří již příliš nepije, aby se myšlen již dále nerozpínal. Tato rozpínavost myšlenu je příčinou často obézně vypadající postavy ženy v pokročilejším věku. Některé ženy proti tomuto bojují pomocí různých preparátů, které jsou však zatím ve stadiu testování a ne vždy jsou účinné. Jediným účinným bojem proti rozpínavosti myšlenu je naprosté omezení konzumace jakýchkoli potravin a tekutin.

[editovat] Myšlen a jeho části

Myšlen

Nervová soustava ženy

Části myšlenu lze velmi složitě jednoznačně definovat. Bylo odhaleno, že myšlen není schopen zajistit normální racionální jednání a uvažování. Největším centrem myšlenu je centrum rozmnožovacího pudu, které je největší u žen mezi 15. a 40. rokem života. Toto centrum se posléze mění na centrum pro zvýšenou konzumaci potravy. Dalšími centry jsou například centrum pro uspokojení základních potřeb, centrum řeči a centrum vzpomínek. Centrum myšlenek v myšlenu zcela chybí.

[editovat] Objevitel myšlenu

Myšlen byl poprvé objeven v roce 1879 kazašským patologem Ivanjovitčem Kučjerowem při první pitvě ženy, která se zaměřovala především na nervovou soustavu ženského těla, která byla do té doby zcela neodkrytou oblastí patologie. Ve své době však nebyl tento kazašský vědec doceněn a tak jeho poznatkům nevěnovala široká vědecká veřejnost příliš pozornosti. S příchodem emancipace žen, byly poté celé 20. století jeho převratné objevy cenzurovány. Až na přelomu 20. a 21. století byly uveřejněny v knize Anatomyja ženskyja, která byla vydána Kučjerowovi posmrtně.

Myšlen se v současné době intenzivně zkoumá a brzy budou jistě objeveny zcela nové poznatky, které budou posléze uveřejněny.

Zdravotnictví
150 0 129023 Anatomie

BradaviceČakraErekceG-BodJazykKadidloKouleKoulenoKrevní plazmaMyšlenDívadloPenisPlešPlícePrsPrstySrdceStydké pyskyUherVaginaVlasyZuby

Prášky Léky na choroby

BukakeMočPlaceboVšemženPoloniumWobenzym

Krevred4 Léčebné metody

Domácí léčeníJak získat správnou liniiKardiostimulátorMasážNarkózaOperacePorodRH faktorTotální endoprotézaUrinoterapieVodková pumpaZdravíZimním spánkem proti obezitě

Doktorka Zdravotníci

LékařRadim UzelLeoš HegerMirek Oplzlák

Zelený kříž Zdravotní zařízení

uncyclopedia