My Chemical Romance

Z Necyklopedie

Contest prize Revenge by putrithewicked

My Chemical Romance je kapela pocházející z New Yourku. Tvoří ji celkem pět členů. Gepard Way, který se věnuje zpěvu, jelikož na něj už nic jiného nezbylo, Frank Iero a Ray Toro – hráči na kytaru a Gepardovy nervy, Mikey Way – bratr Geparda Waye (basová kytara a tamburína), Bob Bryar alias Matt Pelisinier na kterého zbyly jen bubny. Matt kapelu opustil, jelikož se nechal slyšet, že na to už nemá nervy. Vzápětí se však vrátil pod novým jménem, jelikož potřeboval prachy a neměl na nájem.

[editovat] Začátky My Chemical Romance

Kapela se původně jmenovala The Black Parade. Podnět k jejich vzniku byl vandalský útok Usama bin Ladina na jejich oblíbenou samošku - místní konzum. Gepard totiž nemohl chodit po nákupech a hrozně se nudil. Proto založil kapelu The Black Parade. Předtím se dlouhou dobu živil jako kreslíř komiksů pro nevidomé.

[editovat] Gepard Artur Way – životopis

Už od svého raného mládí byl velice oblíbený a vymetal všechny večírky. Zlom nastal v okamžiku, kdy se na vysoké škole převlékal do ženských šatů. Chtěl totiž udělat dojem na jednoho spolužáka. To se mu však vymstilo. Stal se nejproslulejším transexuálem v New Yourku. Dodnes se vedou spekulace o jeho pohlaví a sexuální orientaci. Občas vyjde najevo, že je někde evidován pod jménem Geraldina (Gepardina) Artura Wayová.

Gepard byl od té doby posedlý pomstou, což se na něm hodně podepsalo. Ze žalu se opíjel a měl poměr se svým mladším bratrem. Tento fakt je též znám jako – Waycest. Když to prasklo, začal raději balit kytaristu Iera, a tak vznikl víceméně neškodný Frerard. O těchto skutcích vás velice dobře dokáží informovat tým zpravodajů z blog.cz. Neúnavně pracují, šmírují tyto dva gaye, zkoumají jejich sexuální praktiky a vyměňují si postřehy na internetu. Z důvodu utajení, své poznatky šifrují pod hlavičkou - fan fikce.

Co se týče žen, objevil se párkrát Gerard s nějakou Elyzsou a Lin-Z ale sám se nechal slyšet, že to dělá jen proto, aby utajil své gayovství. Prozradil to pochopitelně vylitý nad krupici a tato informace je přísně tajná. Stejně tak jeho narozená dcera Bandita Lý Way není až tak prej docela jeho.

Svatba z Lin-Z je dodnes velikou záhadou, už jen proto, že obřad nikdo nikde neviděl, a tedy není jasné, kde se konala. Gepard si povšiml, že má ženu až v momentě, kdy opět vystřízlivěl a policista po něm žádal občanský průkaz, za opakované nemravné chování na veřejnosti. Jakmile zjistil, koho si to vlastně údajně vzal, s nefalšovanou hrůzou v očích pravil - fuj, ženská! Načež se začal teplit s Frankem.

[editovat] Hudba a diskografie

Mcr wttbp

The Black Parade jsou považováni za gothic-disko metál, ale proti tomu se Gepard, stejně jako ostatní členové prudce ohradili. Znovu a znovu trvali na tom, že jsou emo. Gepard si díky tomu nechal svůj typický černý emo účes, leč nikdo mu to nevěří. Stalo se to díky jisté nehodě, kdy místo vytouženého odstínu černé nanesl na své vlasy odbarvovač. Jelikož ho nechal na hlavě příliš dlouho, vlasy mu slezly a ty co zůstaly byly blonďaté. Členové tzv. MCRmy od této chvíle nepochybují o tom, že je Gepard žena.

V říjnu 2010 po několika marných pokusích změnit barvu začal nosit červenou paruku, aby zakryl svou pleš. A také proto, že v obchodě žádnou jinou neměli.

The Black Parade zatím vydali čtyři studiová alba. Jmenují se "Bullets", "Revenge", "Chemical Parade" a "Killjoys". Názvy byly původně prý delší, ale nikdo si je nepamatoval.

[editovat] Období Revenge

The Black Parade, byli posedlí pomstou a to nejen díky svému zbochybňovanému emo původu. Pod vlivem této frustrace vznikly výborné skladby, jako kupříkladu – I am not a gay. Song byl velice úspěšný, škoda jen, že mu nikdo příliš neuvěřil. Tento pop-disko gothic-metálový song zbořil všechny hitparády. Zlí jazykové tvrdí, že je to hlavně díky kratičkému momentu, kdy je ve scéně u bazenu v záběru Gepardova krásná prdel. Podezřelý byl také nárůst infarktů při sledování televize, krátce poté, co se klip začal vysílat a větší počet gayů, nestydících se za svou orientaci.

Revenge byla opravdu velice krvavá etapa. Důvody Gepardovy záliby v krvi jsou neznámé, verzí je hned několik, od úchylnosti na rajčata až po smutnění po ženských dnech. Tato verze tedy tvrdí, že je Gepard muž, který si něco kompenzuje.

[editovat] Období Black (Chemical) Parade

V období Chemical Parade, tedy třetí desky, se Black Parade přejmenovali na My Chemical Romance. Hudebním kritikům se prý zdála jejich hudba nedostatečně emoidní a tak se Gerard rozhodl v případě nouze tvrdit, že se jedná o naprosto nový projekt, který nemá se starou dobrou The Black Parade nic společného.

Velmi oblíbenou písní se stala The Black Tirade, kde je patrný Gepardův omyl s barvou na vlasy. http://www.youtube.com/watch?v=8H8KI0d2cHw Naštěstí to spravilo natáčení klipu Famous Last Words, kde Gepard kapku ohořel a zčernal.

Dále bodovali Teenagers, jejichž natáčení se trošičku zvrtlo, neboť dav rozvášněných fanoušků se pokusil Geparda znásilnit. Ne že by se příliš bránil ale Frankova žárlivost vše bohužel (bohudík) ukončila zběsilým pliváním vody. Podle nejvíce zasažených jedinců je proti tomu vodní dělo, neškodná fontánka.

[editovat] Období Killjoys

Frontman skupiny Gepard Way začíná stárnout a odmítá se smířit s krizí středního věku a začínající pleší. Jak už bylo zmíněno výše, pořizuje si rudou paruku, ostatní členy kapely donutí obléci se do barevných hadříků, čímž trpí nejvíce jeho bratr Mickey Way. Povedlo se mu ubránit se pouze nasazení Mickey Mouseových uší, která si nakonec nechává v jednom klipu sám Gepard, aby bratrovi ukázal, jak mohl být sexy.

Bubeník tuto šaškárnu psychicky nevydrží a odchází z kapely. Ostatní členové zůstávají Gepardovi věrní i přes jeho dětinskou náladu. Nakonec podlehnou a nadšeně si hrají s barevnými pistolkami. Okamžiky čiré hrůzy jsou patrné pouze ve videoklipu Chňá, Chňá, Chňá. Jedná se o záběry, kdy se ocitá Gepard nešťastnou náhodou za volantem auta jménem Travest I Am. Opět se vrací do dětských let, kdy si rád hrával s autíčkama a vůbec ho netrápí čerstvě odebraný řidičák za opakované nemravné chování během jízdy.

uncyclopedia