FANDOM

Národní párky

Národní párky

Národní párky jsou oblíbeným českým pokrmem. Vyznačují se obsahem až 80% vody, což je moc dobře, protože v lidském těle je podíl vody ještě větší a voda je tudiž potřeba. Tohoto stavu dosahují výrobci národních párků speciální technologií sycení párků vodou, což se dělá jen a jen proto, aby byly párky zdravější. Vysoká cena národních párků je pak tudíž zapříčena nikoliv jejich hmotností, ale jejich zcela unikatní hodnotou z národnostního hlediska.

Paradoxně nejsou národní párky považovány za vegetariánskou stravu, ačkoli obsahují podíl masa menší než žádný.

Zákon stanoví čtyři druhy národních párků:

  • Krkonošský národní párek - KRNAP
  • Šumavský národní párek - ŠUNAP
  • Národní párek Podyjí
  • Národní párek České Švýcarsko (pro námitky ohledně národnostní korektnosti názvu se řízení protáhlo).

Dříve se jednalo o naše národní parky, až do doby, kdy je osvícený prezizub Kocourstánu Mlhoň Lžeman doporučil zrušit, neboť jsou výmyslem zelených fanatiků, ekoteroristů a Bursíků, a ve veřejném zájmu bylo z nich udělat párky.

Německá obdoba národního párku se jmenuje Bratwurst. Bratwurst je sice hezčí, větší, křupavější a chutnější než národní párek, ale není tak dobře národní a tudíž nestojí za nic.

Národní párek je nutno zapíjet pivem.

Špekáček Editovat

Oblíbené jídlo chudých občanů čech (Moraváci a Slezáci takový sajrajty nejí) tzv. 5. cenová skupina a výš. Hlavní suroviny: mouka, myši, švábi, pavouci a nejméně 666 kg jejich pavučin, sklípkani, půďani a vůbec všechno co nevyběhne z mlýnku na maso než se začne mlít, hafo vepřových pajšlů a 1 kostička masa na 165 kilo buřtů.

Špekáčky je před požitím nutno důkladně tepelně upravit, aby byly zlikvidovány případné choroboplodné zárodky pocházející z nekontrolovatelných přísad. Tepelná úprava se v Čechách tradičně provádí žíháním plamenem (autogen, plamenomet, hořící benzín). Podávají se na klacku nebo na kusu rezavého železa, přikusovat možno chléb.

Podívejte se také na Editovat

Švejk2 „Pak se vrátili do hospody a Švejk řekl k panu Palivcovi: Já mám pět piv a jeden rohlík s párkem. Teď mně dej ještě jednu slivovici a já už musím jít, poněvadž jsem zatčenej.“
I / 1 - Zasáhnutí dobrého vojáka Švejka do světové války