NATO

Z Necyklopedie

Map of NATO
Atlantic ocean

North Atlantic Terrorist Organization (Francouzsky OTAN - Organisation Terroriste de l'Atlantique Nord) je Severoatlantický teroristický pakt. Známý katolický bojovník za lidská práva Miroslav Grebeníček uvádí alternativní výklad zkratky: Nic Neřešící Aliance Atakující Tvrdým Terorem Ožebračované Obyvatelstvo.

[editovat] Historie

[editovat] 1949-1989

Organizace většiny západoevropských států a USA založená v roce 1949, sledující agresivní politiku vůči SSSR a ostatním socialistickým zemím.

[editovat] 1989-1999

Organizace většiny západoevropských států a USA založená v roce 1949, sledující neutrální politiku vůči Rusku a ostatním postsocialistickým zemím.

[editovat] 1999-2004

Organizace většiny západoevropských států a USA založená v roce 1949 přijímá do svých řad 3 postsocialistické státy a sleduje vstřícnou politiku vůči Rusku a ostatním postsocialistickým zemím.

[editovat] 2004-2006

Organizace většiny západoevropských států a USA založená v roce 1949 přijímá dalších 7 postsocialistických států a sleduje kritickou politiku vůči Rusku.

[editovat] 2007-

Organizace většiny západoevropských států a USA založená v roce 1949, která později přijala 10 postsocialistických států, opět sleduje agresivní politiku vůči SSSR.

[editovat] Symboly NATO

[editovat] Vlajka

Flags of NATO
Vlajky NATO (vlevo původní, vpravo nová)

Původní vlajka znázorňovala obrácenou socialistickou hvězdu na modrém pozadí jako symbol odporu vůči socialismu. Křesťanské lobbystické skupiny viděly v obrácené socialistické hvězdě obrácený pentagram. Vlajka musela být změněna na poněkud fádní čtyřcípou hvězdu.

[editovat] Hymna

Za hymnu Severoatlantického paktu byla zvolena skladba českého básníka a skladatele DJ Lucifera s názvem "Zlato pojď NA TO."

uncyclopedia