Na Plech

Z Necyklopedie

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem Lidé z ocele.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Praotec Čech.

[editovat] Praotec Na Plech

Slované byli na západ vedeni, jak je již všeobecně známo, Čechem, Lechem a Na Plechem. Byl to právě Na Plech, který ve skutečnosti vybral místo usídlení západních Slovanů pod Řípem, ovšem následně byl z kmene exkomunikován a byl nucen se věnovat misijní činnosti.

[editovat] Dětství

Praotec Na Plech byl výjimečný již od dětství. Měl sklony k toxikomanii všeho druhu. Zatímco malé slovanské děti si hrály oblíbenou hru na smrt křesťanského misionáře, malý Na Plech nejraději pomáhal kmenovému šamanovi a léčiteli v jedné osobě. Byl velmi talentovaný a brzy toho uměl daleko více než šaman, byl to právě praotec Na Plech, který zdokonalil vývar z lysohlávek tak, aby byl dvakrát silnější. Již ve 12 letech se stal kmenovým šamanem a staral se o to, aby žádný Slovan nebyl proti své vůli naprosto nespolečensky střízlivý. Jelikož měl podnikavého ducha, tak prodával drogy i sousedním kmenům. Jeho největší objev se mu povedl ve věku úctyhodných 14 let, byl to vynález destilace, který se, jak se později ukázalo, stal naprosto rozhodující pro vybudování západní civilizace tak, jak ji známe dnes.

[editovat] Vyhnanství a misijní činnost

Po (ne)slavném faux pas, které rozhodující měrou ovlivnilo příchod Slovanů, byl praotec Na Plech vyhnán. Zamířil tedy zpět na východ a rozhodl se věnovat misijní a osvětové činnosti. Přinesl do Ruska umění destilace a konzumace vodky. Potom zamířil na Balkánský poloostrov, kde místní obyvatele taktéž naučil destilaci a kde také mezi svými žáky zemřel na cirhózu jater. Jeho žáci se pak věnovali rozvíjení destilace a pokračovali v misijní činnosti, která vyvrcholila převedením destilace v 11. či 12. stol. do západní Evropy.

1Alkohol    V rozcestníku CHLAST najdete novou motivaci k chlastání

AlkoholAlkoholismusBakchalářBarmanČeská alkoholicko revoluční stranaHospodaKocovinaLihové milicePípa na lahváčOpilecPivnéPrůtokový ohřívač pivaPraotec Na PlechTuzemskoVýčepní stoliceU PavoukaVodková pumpaVodkovod

AbsintAktronovicaAlpaBecherovkaKořalkaMetylalkoholOkenaRumSlivoviceVodkaWhiskeyWhiskyZelená
Nejhorší piva světaBraníkGambrihnusOstravarPilsner UrquellPlzeňský PrazmrdRadegastSlovenské pivoStarobrnoStaropramenVelkopopovický KozelElektronické pivo
Víno

uncyclopedia