Naprosto prázdný papír

Z Necyklopedie

Yin and Yang

Tento článek na téma "Naprosto prázdný papír"

pojednává o opačném tématu než článek Naprosto prázdný papír.

NPP

Linkovaný NPP formátu A4

Stacionarni informacni panel

Variantou NPP je SIP - Stacionární informační panel. Jde o větší nástěnný panel, který kolemjdoucí informuje o tom, že je stacionárním informačním panelem. Často se používá na místech jako úřady, nádraží nebo kulturní instituce.

Naprosto prázdný papír (zkráceně NPP) je papír, který čtenáře informuje o tom, že je naprosto prázdným.

[editovat] Historie

NPP existoval již od počátku věků a plnil velice důležitou úlohu ve společnosti. Už od pradávna bylo zapotřebí rozlišit papír, jenž prázdný není od papíru naprosto (odborně též "totálně" či "absolutně" prázdného). Křesťané věří, že na NPP byla později napsána celá Bible, ovšem výsledky bádání vědeckého týmu Necyklopedie hovoří jinak. Podle nich totiž NPP vynalezli sami staří Číňané - hned po vynálezu papíru jako takového. Je dokonce vědecky podloženo, že prvně vyrobený papír na světě byl právě NPP.

Toto tvrzení však není zcela přesné, jelikož NPP nebyl tak úplně novým vynálezem - filozoficky vycházel ze staroegyptského Naprosto prázdného papyru a mezopotámské Naprosto prázdné hliněné destičky. Patentové války mezi Čínou, Egyptem a Irákem trvají dodnes a jsou příčinami nejednoho ozbrojeného konfliktu mezi těmito zeměmi.

[editovat] Využití

  • Průmysl - aby nedošlo k popsání neprázdného papíru, bývají ve firemních kancelářích téměř vždy nasazovány NPP. Další možností je též využití NPP jako výplatní pásky zaměstnance - toto využití bývá čím dál více rozšířené.
  • Školství - snad nejvýznamnější oblast ve využívání NPP. Naprosto prázdné papíry bývají odevzdávány žáky a studenty při psaní písemek a testů z libovolného předmětu. Vyučující si pak může být naprosto jistý, že odevzdaný papír je naprosto prázdný a nedojde tedy k nejasnostem při opravě a klasifikaci testu.
  • Zábavní průmysl - NPP se velice často využívá jako rekvizita v divadelních hrách či filmu. Aby se totiž při čtení dopisu ve filmu nechtěně nevyzradily nějaké osobní informace, bývá použit NPP a je tedy jasné, že je použit prázdný papír a ne např. výpis z bankovního účtu.
  • Hygienické potřeby - v případě nouze lze nahradit toaletní papír právě NPP, protože po jeho použití a spláchnutí nepřijdeme o žádné důležité informace.
  • Politika - NPP se prosadil mimo jiné i v demokratických volbách jako volební lístek. Volič odevzdáním NPP tedy může dát najevo, že nechce volit nikoho, aniž by došlo k jakýmkoli nejasnostem či sporům při sčítání hlasů.

[editovat] Typické parametry

  • gramáž - rozličná
  • velikost - rozličná
  • vzorek - zde pozor, musí být naprosto prázdný- absolutně bez linek !!!

Split-arrows Tento článek nemá skoro nic společného s článkem Toaletní papír.

To je dobře, kdyby byly stejné, nebyl by důvod, aby se jmenovaly jinak.

Toaletak
Papír a spol.
LejstroNaprosto prázdný papírOrigamiPapírPapírový policistaRulička od toaletního papíruToaletní papír
uncyclopedia