Nebe

Z Necyklopedie

Křesťanství
Jesus-pastor.jpg

Antikrist
Beránek Boží
Bůh
Ježíš
Džízes
Duch svatý
Papež
Papežská neomylnost
Satan

Boží bojovníci
Katolická AO
Kongregace pro nauku víry
Kněz
Lahvoun
Nebe
Kanonizace
Novojičtí černoprdelníci
Řád templářů
Svátostný sedmiboj
Zvěrozvěsti

Apokalypsa
Bible
Bible IV.
Black Metal
Ďáblova bible
Hospodine pomiluj mě
Kostel
Misionářská poloha
Otčenáš
Paškál
Posvátná kanalizace
Svatá stolice

Tady bydlí Bůh.jpg

Tady bydlí Otec

Ježíš Kristus na procházce večerním Nebem.jpg

Syn na procházce večerním nebem

Duch Svatý nikdy nezanedbává ušní hygiénu.jpg

Duch Svatý nikdy nezanedbává ušní hygienu

Nebe je místo, ve kterém bydlí Bůh. Spolu s ním tam ještě bydlí jeho syn Ježíš Kristus (podle Bible se jedná o jednu bytost, která v nebi sama sobě sedí po pravici (Židům 10:12)). Dále v nebi bydlí jeden zbožný Polák, který se jmenuje Duch Svatý (Duch Święty). Duch Svatý pochází z města Piotrków Mazowiecki a je to bývalý kněz, který neodolal Ďáblovým osidlům a vydal se na cestu prostopášného hříšníka.

[editovat] Příchod Ducha Svatého do Nebe

[editovat] Proč bylo nebe stvořeno

Nebe bylo vyprojektováno a postaveno tak, aby se tam vešli všichni spravedliví, kteří tam budou bydlet spolu s Bohem po své vlastní smrti. Ubytovací kapacity se tak sestávají v podstatě z jednoho prázdného dvojdomku. Bydlet v Nebi není špatné, protože je tam vždy krásné počasí, čistý vzduch a nikdy tam není noc. To umožňuje kochat se minimálně 24 hodin denně nádhernými výhledy, které se z každého místa v nebi nabízejí. Nevýhodou je poněkud větší vlhkost a nižší teploty (-40 °C).

[editovat] Chybí využití volného času

Pravda, že ostatních aktivit, které by se v Nebi daly provozovat moc není. Neexistují tam žádné kluby, diskotéky, hospody, kina… ani tam nesmíte moc jíst (zakazuje to zákon o obžerství) ani pít (alkoholické nápoje jsou úplně zakázány) o provozováni sexu ani nemluvě (za to je vyhnanství do pekla, navíc není s kým) není se pořádně kde vykoupat (žádné přirozené vodní plochy ani vodní toky nebo koupaliště v Nebi neexistují), nejsou tam ani hory (pouze ty vyrobené z mraků) a aby toho všeho nebylo málo, tak musíte pořád něco dělat i když vlastně není co (jinak spácháte smrtelný hřích "lenost"). To budou zřejmě hlavní důvody toho, že to tam lidi po smrti moc netáhne a většina (respektive všichni) žijí tak, že končí po smrti v pekle.

[editovat] Nerentabilnost celého projektu

RedDwarf2.jpg „Lidské nebe? Co vás nemá pane Listere. Lidé nepřijdou do nebe. To si jenom někdo vymyslel, abyste se všichni nezbláznili.“
Kryton, díl 18 - Poslední den
uncyclopedia