Necrotelecomicon

Z Necyklopedie

Nec

Necrotelecomiconem se nechala inspirovat i známá česká šílená básnířka Macrela Maškarová k napsání knihy Necropoeticon - kniha mrtvých básní.

Necrotelecomicon je prastarý grimoár napsaný arabem Abdluhem Al Kaidem Hazardem, šíleným básníkem ze Sandál ve Vemenu, žijícím v osmém století našeho letopočtu. Necrotelecomicon znamená doslova kniha volání mrtvých jmen, toto je však evropské pojmenování. Dříve se nazýval Al-A Zív, což bylo arabské pojmenování pro noční zvuk, vydávaný unavenými araby (Bylo to dlouhé čtení).

Necrobook

Klasické vydání Necrotelecomiconu.

[editovat] Abdluh Al Kaid Hazard

Hazard strávil většinu svého života potulováním po poušti, což je ona uznávanější část jeho životopisu, ta druhá obsahuje hlavně toulky nereálnými a bájnými krajinami, návštěvami mystických míst a uctíváním prastarých božstev. To buď znamená, že byl Hazard opravdu mocný čaroděj, nebo že se jednoduše zbláznil z dlouhého pobytu na sluníčku. Způsob jeho smrti ovšem nahrává první teorii, podle očitých svědků byl totiž sežrán neviditelnou nestvůrou. Tak to alespoň popsal jeden ze slepců, kteří to viděli.

[editovat] Historie

Necrotelecomicon procházel vlastnictvím mnoha okultních velikánů, jakými byli například Alabaster Curwelly nebo Odwar Kellyfamily, přestože byl zakázán papežem Řetchořem IX roku 1232. V dvacátém století se dostal do ruky anglickému spisovateli H. P. Lovečvachtovi, který ho použil jako inspiraci k desítkám svých povídek.

Necrogirl

Tento obrázek nalezl Google. Nejspíš jde o vášnivou čtenářku Necrotelecomiconu.

[editovat] Čtenářský deník

Necrotelecomicon, zvaný též Kniha padesáti mrtvých jmen Tajtrdlukových, obsahuje jména prastarých božstev a způsoby jak je vyvolávat. Je poněkud záhadou, proč kniha vznikla a jaký má účel, neboť začíná výslovným varováním, že vyvolávání těchto bohů, ať už za jakýmkoliv účelem, skončí vždy špatně a vaše smrt není vždy tím nejhorším, co se vám může stát. Přes toto varování se už našlo hodně lidí, kteří se pokusili o vyvolávací rituál. Jejich seznam je na konci knihy – proto kniha mrtvých jmen.

[editovat] Cthutululululhu

Nejznámějším z necrotelecomiconových božstev je asi obrovský netvor Cthutululululhu, jenž dlí na dně moře ve městě R’yhana a čeká na čas, kdy bude moci vystoupit z vln a ovládnout celou zemi. Někteří odborníci usuzují, že se to Cthutululululhu již několikrát něúspěšně pokusil, například naposledy maskovaný jako Jiří Paroubek.

C1

Nemaskovaný Jiří Paroubek/démon Cthutululululhu se svým potomkem

[editovat] Vyvolávání a ochrana

Jako další zajímavá božstva můžeme uvést Sog-Yogurtha, Dádona, Kozatota, nebo Šup-Niggaratha. Pokud se chystáte vyvolat některého z výše jmenovaných, je silně doporučováno vytvořit si ochranný amulet. Jeho výroba je prostá, postupujte takto:

  • Obstarejte si oblázek, do něhož za provolávání jména Niennumaova vyryjte slovo Ícehcat
  • Zabalte ho do plátku zlata a nechte za úplňku odpočívat na posvátné mýtině.
  • Rozbalte zlato, strčte si amulet do úst a postavte se na hlavu. Takto vydržte tři dny.
  • Znovu vše zabalte do dvou vrstev zlata a zakopejte metr pod zem, na místě, kde zemřela vaše pramatka.
  • Vyhrabte amulet a hodinu ho povařte v lázni z krve černého kohouta.
  • Ovažte amulet tenkou šňůrkou z vlasů vaší první lásky.
  • Vyšplhejte na Mount Everest a na jeho vrcholu, s amuletem na krku, provolávejte jeden den jméno Kurdakurovo.
  • Vydejte se zpět, sejděte ovšem po rukou. Amulet mějte stále na sobě.

Amulet jako takový je sice k ničemu, ale pokud jste vydrželi tohle všechno, aniž by jste zešíleli, nebo zahynuli únavou, jste připraveni vyvolávat božstva Necrotelecomiconu.

Burning book-293x300
Knihy

BabičkaBabiškaBibleBible IV.Dobrý voják ŽvejkĎáblova bibleJak na křečkaJízdní řádKoránLovci mamutůNecrotelecomiconMladý hodný chemikO letadélku KakánětiRudá, nikoli modrá planetaStopařův průvodce po GalaxiiTeologický výklad jízdního řáduWesmírný omylZlaté stránky

uncyclopedia