New York

Z Necyklopedie

New York City Skyline By Giuseppe Gullotta.jpg
New York v noci.jpg

Jednou večer mne máma vzala na vysoký barák. Byl to ten úplně nejvíc nejlepší pohled, jaký jsem kdy viděl.

Saint Vitus Busines Center.jpg

Saint Vitus Business Center je ten úplně největší barák města.

New York je úplně největší, nejlepší a nejskvělejší město na úplně celém světě. Když jsme se sem s mámou přestěhovali z Biggest Arse Word City, nevěřil jsem svým očím. Tolik velkých domů.

[editovat] První kamarádi

Mým prvním kamarádem byl Corleonovic kluk, nějaký Vito. Byl moc príma, ale máma mi vždycky říkala: „nehraj si s těmi Taliány“. Potom jsem se potkal s jedním malým svalovcem. Jmenoval se Chuck Norris a říkali mu Chuck Norris. Máma říkala že je to magor, ale mně s ním bylo dobře. Říkal, že až vyroste, chce být pánem světa. Také mi říkal, jestli to nechci dělat s ním, řekl jsem mu: „tak jo“.

[editovat] Poznáváme New York

Máma říkala, že město má všelijaké části. S Chuckem jsme se po nich toulali a dělali skopičiny. Na Manhattanu Chuck vyšplhal na jeden věžák. Viděl to nějaký režisér a natočil podle toho Kingkonga. V Harlemu nás jednou zastavili nějací černí výrostci. Byli o hlavu vyšší a říkali si „černí bratři“. Říkali nám, ať jim dáme všechno, co máme u sebe a víckrát se tam neukazujeme. Chuck po nich jen tak plácnul a polovina jich najednou ležela na zemi a vůbec se nehýbali. Chuck byl tenkrát můj úplně nejvíc nejlepší přítel.

S mámou jsme jednou jeli do Queensu, podívat se na královnu. Chodili jsme celý den, ale nenašli jsme ji. Jeli jsme tedy domů. V New Yorku jsou v zemi vykopané díry a nekonečné ocelové mošty, v kterých jezdí vlaky. Říká se tomu metro. Asi jsme vystoupili špatně, protože všichni lidé tam měli šikmé oči. Prý to byla čínská čtvrť a krásně to tam vonělo jídlem. Máma mi koupila smažené maso.

[editovat] Nejvyšší budova

Když jsme jednou zase byli na ostrovu Manhattan, máma mi ukázala nejvyšší barák ve městě. Je obrovský a jmenuje se Saint Vitus Business Center. Máma mi říkala, že podle něj postavili podobný, o mnoho menší dům někde v Jugoslávii, v Evropě, ale to mi nic neříkalo. O ten zdejší obrovitý dům se prý přetahují dvě party. Jednu vede místní kardinál, druhou zdejší starosta. Máma říkala, že jsou to oba velice moc ostří hoši a jdou si po krku. Jeden soud prý vydal barák kardinálovi. Ten okamžitě zavedl vstupné, aby vydělal peníze. Máma říkala, že kardinálské roucho je velice drahé. Jenže starosta to tak nenechal, poslal na ně ještě větší soud, a ten mu barák vrátil. Potom ale přiletěl jeden chlápek s turbanem, naložil barák do letadla a odvez si ho do Afghánistánu, takže starosta i kardinál ostrouhali.

New York je úplně nejvíc nejlepší město na celém světě.

[editovat] Odkazy na anglickopedii

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

13370m3Ř1CeBělá pod BezdězemBenešovBezvěrovBílá HlínaBozkovBnL-StBBraškov-ValdekCítovČambuzyČernošiceČeské BudějoviceDobřejoviceDobruškaDolní BrusniceDolní VlkýšDomašínDomažliceDrahňoviceHolubiceHoršovský TýnHostiviceHradubiceHrochův TýnecHumpolecChánovChebChomutovChrudimJablonecJílové u PrahyJindřichův HradecKameniceKameňákovKarlovy VaryKebliceKladnoKlatovyKlášterec nad OhříKocourkovKošticeKralupy nad VltavouLančkrounLiberecLitoměřiceMariánské LázněMechovMělníkMilevskoMladá BoleslavMostMšenoNečínNěmecký BrodNová PákaNové Město nad MetujíOpočnoOvčáryPakov nad JizerouPardubicePičínPilníkovPísekPitkovicePlzeňPráglPrahaPrachovicePrůhonicePsojedyRokychcanyRudolticeŘíčanySezemiceStaré Město pod ZemlšutremSlanýStrakoniceŠtětíTepliceTýn nad VltavouVarnsdorfVlašimVolyněVysoká PecÚstí nad LabemZáchodskoZbecznikZbiroh

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia