Nicki Minaj

Z Necyklopedie

[editovat] Obecné informace

Onyka Tania Maray (spawnnuta na Zem v prosinci 1982), lépe známá pod svým "uměleckým" umělým jménem Nicki Minaj [čti: nicka mináž], je zkřehotavá ječavka v "žánrech" R&B a Hop Hop z Nového Yorku. Narodila se na Trinidadu, ale poté se přestěhovala do čtvrti Královny (čti: kvíns) v Novém Yorku a prokouřila se k maturitě na LaGuardia High School.

[editovat] Specifikace

Nicka je známá hlavně díky svému zavalitému hokejovému tělu a kůži barvy připáleného karamelu. Její nadpřirozený a nebezpečně vyhlížející zadní měch zdobí obal každého jejího "alba". Na veřejnosti je také nazývána Užovka, podle jejího největšího postmoderního stejnojmenného hitu, v jehož videoklipu natřásá svůj zadní měch za silné podpory autoBUSSových reproduktorů hrajících v pozadí (ne v jejím).

[editovat] Hudební kariéra

Svou "hudební" kariéru odstartovala díky objevu učiněném znásilňovačem ušních bubínků a velkým sběratelem kovu Líle Waynové. Tento nemálo talentovaný pouliční rapper se zlatými zuby vypozoroval její talent a doporučil ji podškrábnout smlouvu se společností Young Money Entertainment na psí pronografii a prodej svetrů a pantoflí s obrázkem jejího měchu.

[editovat] --- Trysko grafie ---

Většina alb vyšla pod názvem budto Pink Fridáž, nebo Pink Printáž, proto zde uvedu jen samostatné hyty tanečních parketů v SSSR.

Hvězdné lodě [čti: Stáršips]

Růžový pátek [čti: Pink Fraydej]

Užovka [čti: Anakonda]

Skvělý tlukot [čti: Suprbaz]

[editovat] --- Shrnutí jejích dosavadních úspěchů ---

Za svou karijéru spolupracovala snad se všemi sběrači kovu a členy pouličních gangů v Novém Yorku. Dále i s mnoha slavnými ženami za jejichž zástupce jsem zvolil Justiána Biebera. Deník Hrom! uvádí: "ze začátku měla Justin trochu problém s natáčením soulože se psy, ale pak se uvolnila a i v podpatcích po pratetě Patty vypadala požehnaně seksy!".

uncyclopedia