Nigel Farage

Z Necyklopedie

Lord Protektor Farage
Farage po jmenování lordem protektorem.
Nigel Farage
Biografické informace
Pohlaví

muž

Barva očí britská
Vlasy

zaručeně nerumunské

Narození

+/- 1964

Národnost

poddaný Jejího britského Veličenstva

Tituly

Lord Spasitel Británie, bič Bruselu, strážce hranic a ochránce království

Povolání

Lord Protektor Velké Británie a Irska

Zajímavosti

Nigel Farage je britský politik, šlechtic a spasitel Spojeného království a jeho impéria za sedmi moři.

[editovat] Mládí

Mladý Nigel již od útlého mládí inklinoval k tomu, co se v budoucnu mělo stát jeho životním posláním - a sice k ochraně království před Bruselskou byrokracií a nájezdy kočovníků z různých světových stran. Již když bylo Nigelovi deset let, získal si oblibu v nacionalistických kruzích tím, že se v diskuzi utkal s místním marxistickým profesorem, načež odvážně vedl oddíly Jejího Veličenstva za vítězstvím, když s dvěma kamarády zkouřenému pedagogovi vysklil okno jeho zahradní boudy.

[editovat] Politická kariéra

Britská pravicová scéna, jež tak dlouho čekala na svého pravého Spasitele, se konečně dočkala, když Nigel založil svou stranu UKIP. Vyhrál sice evropské volby a stal se postrachem vší bruselské socialistické chátry, avšak v domácích volbách neuspěl. To však nevadilo, neboť v něm Její Veličenstvo královna rozpoznala ztraceného syna významného šlechtického rodu. Nigel se tak mohl v souladu s britskými principy demokracie stát lordem protektorem, i když ho skoro nikdo nevolil.

Lord protektor

Průkaz vydaný Úřadem jejího Veličenstva pro odstraňování kebabů, který Nigela Farage opravňuje k územně neomezenému odstraňování kebabu.

uncyclopedia