Nizozemsko

Z Necyklopedie

Nízkozemsko
Nederland
Nízkozemsko – znak
Nízkozemsko – vlajka
státní zřízení:Svobodná monarchie
hlavní město:Amsterdam (občas Hág)
jazyk: nizozemština
náboženství:Islám, Kalvinismus, Katolictví
Nízkozemsko – mapa
premiér:Don Chichot (čte se Don Kokot)
hymna:Wilhelmus van Nassouwe
měna:Euro
národní jídlo:Holandský čekankový salát
národní sport:bruslení
Hollandse molen.jpg

Větrné mlýny jsou výkonné sušičky drog

Mapa Evropy podle Holanďanů.png

Mapa Evropy podle Nízkozemšťanů

„Ja si myslím, že aj Pán Boh zariadil, že už majú hladinu mora nad pevnou zemou, po čase sa ľadovce roztopia a takúto zvrhlú zem zmietnu z povrchu zemského

- Ján Slota

Holandské Království, Nizozemsko, Negerlands, Holandská Narkokracie, je bohatý stát na břehu Severního moře.

[editovat] Základní informace

Holandsko je bohatý a neobyčejně tolerantní stát nacházející se v západní Evropě. Občané tohoto státního útvaru jsou zváni Nízkozemšťané, ovšem častěji je užíván nesprávný název Holanďané, který nezahrnuje objemově významnou menšinu obývající Kanárské ostrovy. Je zajímavý tím, že v něm žije jenom 12 % Holanďanů (zbývající část holandské populace tvoří přistěhovalci z Maroka, Turecka) a Nachičevanu. Rovněž je výjimečný tím, že je v něm legální praktický cokoliv (kouřením marihuany na veřejnosti počínaje a rituálními vraždami konče). Této svobody je dosaženo díky tomu, že většina holandských zákonodárců užívá heroin. Neomezeně tolerantní Holanďané jsou opakem ultra konservativních Poláků, což je příčinou tradičních nesvárů mezi těmito dvěma evropskými národy. Devadesát devět procent holandských občanů je narkomany, proto byl název státu změněn na – Holandská Narkokracie.

[editovat] Holanďané

Holanďané jsou hrdým národem. Mají světlou pleť zbarvenou mírně do růžová, která obsahuje THC, čímž se biologicky odlišují od zbytku Evropanů. Rádi stavějí tulipány a pěstují větrné mlýny. Většině z nich chybí nosní přepážka (důsledek dlouhodobého šňupání heroinu). Základní vlastností Holanďanů je nesmírná lakota. Co Skot zahodí, to Holanďan zvedne.

[editovat] Dějiny Holandského národa (chronologicky)

3. 7. 1417 – založení Holandska belgickými Indiány.

12. 7. 1587 – uzákonění pěstování marihuany.

10. 8. 1587 – první křížová výprava vedená proti Holandsku polským králem Wladyslawem Krzywoustym a jeho vojsky jako reakce na uzákonění pěstováni marihuany.

10. 11. 1649 – uzákonění svateb mezi osobami stejného pohlaví.

25. 11. 1649 – druhá křížová výprava vedená proti Holandsku polským králem Lechem Walesou a jeho vojsky jako reakce na uzákonění uzavíraní svateb mezi osobami stejného pohlaví. Tehdy Poláci upálili na hranicích přes sto tisíc holandských gayů a lesbiček.

3. 9. 1765 (časně ráno) – legalizace užívání heroinu v Holandsku.

3. 9. 1765 (v pravé poledne) – příslušnicí polské menšiny žijící v Holandsku páchají hromadnou sebevraždu předávkováním heroinem na protest proti tomuto barbarství.

23. 2. 1834 – uzákonění adopce dětí osobami stejného pohlaví žijícími v manželském svazku.

23. 2. 1834 – Poslední polský král Jan Pawel II páchá sebevraždu skokem z nejvyšší věže svého varšavského hradu, jako projev krajního protestu proti této nehorázné zvrácenosti. Důsledkem jeho neuváženého činu je zánik Polska na několik příštích desetiletí.

19. 6. 1923 – legalizování distribuce všech tvrdých drog na území celého Holandska.

21. 6. 1923 – Poláci v reakci na tuto skutečnost obohacují svůj jazyk novým vulgarismem - Holender.

18. 3. 1981 – Přejmenování Holandska na Holandskou Narkokracii. (z polské strany žádné sankce, protože tam zrovna byl výjimečný stav)

11. 12. 1999 - Narození posledního známého pokračovatele Verstíkovské dynastie Filipose II. Verstíkovského.

17. 9. 2003 (odpoledne) – Uzákonění uzavírání svateb mezi příslušníky různých živočišných druhů v Holandsku.

17. 9. 2003 (odpoledne) – Polská vláda okamžitě vysílá prostřednictvím leteckého kyvadlového mostu armádu pěti set tisíc elitních polských gastarbeiterů do Holandska. První gastarbeiteři vyskakují z transportních letadel na padácích a přistávají v Amsterdamu do hodiny od uzákonění mezidruhových svateb v Holandsku.

29. 12. 2003 - Filipos II. je nucen odejít do exilu v důsledku polské invaze.

10. 5. 2004 – Poslední homosexuál ukrývající se na území Holandska prchá do Kanady.

14. 7. 2004 – Polská vláda stahuje čtyři sta tisíc svých gastarbeiterů z Holandska a posílá je do Velké Británie na boj proti tamním homosexuálům a feministkám. Jejich rozkaz zní: Najít a zničit (polsky sercz ent dystroj, staropolsky szukać i rozmierdać).

V Holandsku je ponechán pouze pořádkový kontingent čítající sto tisíc gastarbeiterů, který má za úkol střežit tamní hranice před homosexuály z ciziny a obracet holandské kacíře na římskokatolickou víru.

19. 7. 2007 – Holandská vláda se přesunuje do francouzského exilu, aby odtamtud řídila osvobozenecký boj proti polským gastarbeiterům okupujícím Holandskou Narkokracii. Krize by mohla vyústit ve třetí světovou válku za předpokladu, že by se do hry vložilo Lucembursko se svým jaderným arsenálem (nejvíc jaderných hlavic na světě). Diplomaté se pokoušejí uklidnit situaci. Vývoj dalších události je však stále nejistý.

1. 7. 2008 - Zahájen boj proti kouření tabáku v kavárnách, zvaný Mariuana rulez, tabak suckzz!!. Přihlásil se rekordní počet dobrovolníků pro kontrolu čistoty mariánky ve všech holandských kavárnách.

25. 1. 2009 - Filipos II. se stává vůdcem protipolského odboje a soustředí protipolsky zaměřené Holanďany v jižní Francii.

[editovat] Filiposův odboj

V průběhu roku 2010 čítala Filiposova armáda nad 15000 Holanďanů a 5000 finských žoldnéřů. Na začátku zimy se armáda vydala na pochod k holandskému městu Heeg, které bylo obsazené polskými jednotkami. Proti tomuto kroku se pokusil odvážně zakročit polský ministr zeměměřičství Ąlexandęr Włtava, který shromáždil 30000 polských gastarbeiterů, a vydal se pomoct obléhanému městu Heeg. Při přechodu Gibraltarského průlivu se ale vojáci nakazili polkou a sám Ąlexandęr na ni 3. 1. 2011 podlehl. Při pohledu na Filiposovu armádu se město Hegg vzdalo a otevřelo mu brány. Při vstupu do města Filipos pronesl: "Ha, dat was grappig." (Ha, to bylo vtipný). Osvobození Holanďané začali s protipolskou propagandou. Po tomto vítězství Filipos pokračoval na sever k městu Hangela. Další pokus o zastavení holandského odboje organizoval polský vojevůdce sovětského původu Dimitrič Palačinkovič Toyotič Knedlič. Ten nabídl finským žoldnéřům poloviční žold a ti přešli na jeho stranu. Brzy ráno 30. 1. 2010 zaútočili u města Kazllov polské a finské síly na nepřipraveného Filipose a jeho armádu zcela rozdrtili. Této bitvě se později začalo říkat Kazzlovský masakr Dimitriče Palačinkoviče Toyotiče Knedliče. Zajatí Holanďané byli odvlečeni neznámo kam a byli nuceni sledovat Ordinaci v růžové zahradě. Co ale víme jistě, je, že nevíme kam Filipos II. po bitvě zmizel. Nenašel se ani mezi padlými a zajatými vojáky. Nejpravděpodobnější teorie je, že odešel do ústraní a schoval se do některého ze států střední Evropy.

[editovat] Základní slovíčka a fráze

  • Mijn hovercraft zit vol palingen = Mé vznášedlo je plné úhořů.

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia