Nočník

Z Necyklopedie

Nocnik.JPG

Dnes už je nočník používán téměř jenom dětmi.

Nočník je pravěký nástroj, za jehož objevením, pravděpodobně v období igelitu, stojí lidská lenost. Z dávných zkazek víme, že pravěkým lidem už se nechtělo chodit z jeskyně za přesličku, kde jim hrozilo, že je napadne vosa šavlozubá, proto využili energii lenosti. Tak dlouho dlabali na vylučování, až se jim z kamene podařilo vydlabat nádobu téměř k nerozeznání od běžné mísy. Trvalo ještě několik let, než poznali, že je mnohem praktičtější použít tento předmět jako nádobu pro vykonání potřeby, než jako pokrývku hlavy. Někteří z pralidí (převážně přívrženci pralevice) se ovšem se změnou nedokázali smířit a kamenný předmět používali dál oběma způsoby.

[editovat] Název

Původně se nočník nazýval močník (ze zřejmých důvodů), postupně se však přešlo k politicky korektnějšímu názvu, vzhledem k jeho častějšímu užití v noci. Krom nočníku existuje i deník. Zatímco nočník se užívá v noci a slouží hlavně k močení, deníky jsou užívány ve dne a obsahují převážně sračky. Některé z deníků, které pravidelně obsahují nejvíc sraček, jsou například MF Dnes nebo Lidové noviny. Po použití nočníku doporučujeme použít deník k utření řiti a vhodit jej do nočníku.

Toilet.jpg

Nočník vystřídal praktičtější splachovací záchod.

[editovat] Použití

Použití nočníku je naprosto jednoduché. Vysunete nočník zpod postele, přisednete, uděláte potřebu, zasunete nočník zpět a pak už si pouze užíváte teplého aroma, jež se line pokojem, a necháváte se ukolébat. Je důležité, abyste skutečně nezapomněli nočník zasunout zpět, neboť vás ráno při vstávání může čekat nemilé překvapení v podobě neplánované koupele nohou.

uncyclopedia