Nokia

Z Necyklopedie

Nokia Tune for ensemble 01:11

Nokia Tune for ensemble

Nejslavnější melodie Nokia

Nokia 1110

Revoluční Nokia 1110

Vyprodano ihned

Tato zákaznice již přišla pozdě, bohužel i veliký náklad 13 telefonů na cesty byl ihned rozebrán.

Nokia je název sovětské (státní) firmy, která na rozkaz váženého a všemi milovaného soudruha Stalina se začala zabývat výrobou Мобильный телефон. To jest v překladu (ovlivněném špatným, otřesným a zlým kapitalismem, avšak pro úplnost musíme uvést) Mobilní telefon, či (schváleno na 3 výročním sjezdu Komunistické strany československa) Telefon na cesty.

[editovat] Historie

Nokia 8910i

To byl vůbec první telefon na cesty, který zlidověl. Ačkoliv zlý jazykové tvrdí opak, při bližším zkoumání zjistíme, že kapitalistická firma Motorola jen sprostě okopírovala tuto řadu (a od té doby není schopna vylepšit, protože nechápou, jak vůbec může takovýto telefon na cesty fungovat). Napájení bylo zde vyřešeno šikovně - uživatel dostal v krabici přibalen i bicykl a šlapáním vytvářel elektrický proud. Přístroj (bez napájení) vážil jen(!) 13,54Kg a s napájením příjemných 25,68Kg. Cena se pohybovala od přijatelných 1 564 521 haléřů do 1 666 666 haléřů.

Nokia 7360

Tento druh patřil mezi nejúspěšnější vůbec a ve své době prakticky neměl konkurenci. Jeho předností (což ho dělalo jedinečným) bylo sluchátko, které jste mohli připevnit k hlavě. Něco tak převratného vyvolalo ve světě rozruch a i kapitalisté byli nuceni uznat úspěch vědců. Avšak i tento model měl mouchy - životnost baterií se pohybovala od půl hodiny do hodiny od výroby. Bylo tedy nutné rychle převést telefony na cesty žigulíky do elektry.

Nokia 2300

Luxusní upravená verze předchozího modelu, která vylepšuje životnost baterií až na neuvěřitelných(!) 5 hodin od výroby. Další inovací bylo i druhé sluchátko (které se též dalo připevnit k hlavě). Avšak s tím stoupla cena, i když se ještě držela v přijatelné rovinně pro řadového dělníka (jen 16 ročních platů).

Nokia 1110

Tohle byl nejvíce inovativní model. Bylo již upuštěno od módy předchozích řad a sluchátko se nedalo připevnit k hlavě, nýbrž se muselo držet. Za to ale bylo možné do telefonu na cesty mluvit. Nastala úplná revoluce a každý cestovatel si přál mít tento model u sebe, až pojede na cesty. (pomineme-li, že pokrytí bylo jen v částech Moskvy a na Brněnském hlavním nádraží). Tento model má i další přiložené funkce. Jmenujme jen některé, protože výčet by trval do nekonečna. Psaní krátkých textových zpráv díky nativní podpoře moderního formátu morse, integrovaný přijímač rádií oficiálních sovětských kanálů a další. Tento model je v současnosti nejprodávanějším telefonem na cesty v celém sovětském svazu.

A co na to kapitalisté?

Kapitalisté nedokázali jít svojí cestou a začali kopírovat slavné řady Nokia telefonů na cesty. I když je nutno podotknout, že ne moc slavně, protože jejich inteligence byla příliš malá na pochopení takovýchto složitých přístrojů.
uncyclopedia