Nové brněnské nádraží

Z Necyklopedie

Station in the lake.jpg

Model nádraží tajně vyfotografovaný necyklopedisty v Číně

BrnoDetail.jpg

Jeden z detailů nádvoří

Nové Brněnské nádraží nebo též tzv. „ODSunuté nádraží“, jehož výstavbu Brno plánuje na celé jedenadvacáté století, bude co nejdále od centra, uprostřed močálů v oblasti Komárov. Na tomto megalomanském projektu nazývaném též Euro-Tunell-Pauçza-Blaziek-Anderka se podílí čínská projekční kancelář Velká zeď, ateliér Arch.Teror a po celé století budou mít zajištěnu práci firmy Sfinska, Subterror a šlOHL-Železniční spasitelství.

ODSun nádraží bude stát 35 trilionů bambilionů bžilionů Moravistánských Morgošů v cenách z roku 1810 (bez návýšení inflace), kdy se poprvé od ODSunu nádraží rozhodlo. O náročnosti projeku svědčí skutečnost, že brněnští borci na něm od tý doby bóchajó fest. Doposud se však kvůli drobným administrativním problémům (v mezidobí přípravy, v letech 1898, 1936 a 2006 byl vždy vydán nový stavební zákon, takže se projekt musel přepracovat) nepodařilo získat územní rozhodnutí. Mezitím se však podařil vyřešit problém s financováním, ODSun nádraží bude financován z prodeje Špilberku, Petrova a každý občan Brna starší 18 let ročně přispěje 51,5 % svých příjmů.

Odlehlá lokalita byla prozřetelně zvolen především proto, aby lidi neobtěžovala špína z kouřících parních lokomotiv. Později, po schválení výstavby Modřické přehrady se městští konšelé rozhodli lidem ODSun nádraží zdůvodnit pod záminkou zápisu do Guinessovy knihy rekordů, tedy že nádraží bude trčet uprostřed přehradního jezera na dubových pilotech. Tím však ve skutečnosti chtějí dosáhnout zhodnocení svých podvodních pozemků. Zároveň se tak uvolní pozemky na místě stávajícího nádraží, které si doživotně pronajala kyperská společnost Stavební a pinglovská s.r.o. za 1 Mgr. (slovy: jeden Moravistánský Morgoš), přičemž veškeré náklady vynaložené na rekonstrukci nádražní haly na vietnamské bistro Tajemství Zlatého Smrada si mohou odepsat z nájmu.

Vlaky k novému nádraží budou jezdit po tratích plovoucích na pontonech z volských kůží. Cestující nebudou podle nejnovějších znalostí dopravováni systémem podvodních šalin a celý projekt již byl zadán špičkové dopravní firmě Čoko-voko z Kokosových ostrovů. Je místo toho účelem postavit pomalorychlostní (30 km/h) rychlodráhu (v Brně je větší rychlost zakázána, protože by vozidla jinak srážela borce co valijó na škopek), ve tvaru zelené nudle z nosu, na principu Greenways.

Nové nádraží bude mít dok pro ponorky, přístaviště parníků, vlastní plovoucí vietnamské tržiště a speciální rampu pro ulehčení nástupu žab, pulců a dalších vodních tvorů.

V současné době hoří spor mezi bývalými a budoucími primátory, jakož i současným, po kom bude ODSunuté nádraží finálně pojmenováno namísto dosavadího pracovního názvu Euro-Tunell-Pauçza-Blaziek-Anderka. Zatím vítězí kompromisní návrh, že by mělo být věnováno památce tragicky skončivšího lokálního politika Milana 1,5 % Venclíka, který jako jediný nebude v rámci PPP na tomto megadeveloperském projektu již profitovat.

Nádraží ČD.jpg NÁDRAŽÍ
Brněnské hlavní nádražíNové brněnské nádražíDvoupatrové nádražíNádraží Františka Josefa I.
LampárnaNádraží SmíchovVršovické nádraží

První moravstánská mešita
Brněnské čtvrti a pamětihodnosti
BetonovoBlekfíldCentralnojeHusoviceMaloměřiceMonte BúPisoárkyVineyardsŽiguljovskŽebrotín

AZ TowerPřehradaHlavní nádražíNáves SvobodyMetroLetištěHedvíčkova třídaNové nádražíOnderculus RomanusPetrovská mešitaPhallus BrunensisNoční linkyŘíční flotilaStarobrnoStart raketoplánuŠalinTubaU PavoukaVozovna PisárkyZOOZelný rynek

Šotoušov hl.n.
Čekej, debile Dopravci a údržba

ArrivaČerná díraLEO ExpressRegioJetSračkoexpresSŽDCUNŽC

Pozor, sloup Infrastruktura

Brněnské hlavní nádražíBAMDvoupatrové nádražíLampárnaLehkokolejná dráhaNádraží Františka Josefa I.Nové brněnské nádraží
Pražský SemmeringNádraží Praha-HolyněNádraží SmíchovTěžkokolejná dráhaRak-Uh koridoryVršovické nádraží

Už se plazíme! "Přidělené" řady

380451452471680809810811830831844

Vítejte do světlých zítřků! Technologie

AndulaBezdrátový přenos energieNaklápění jednotkyDvoupatrové nádražíKritická rychlostLáhev na zalévání kolejí
NajbrtProtihlukové stěnyVáclav Knop

Tak dlouho čekali, až zkameněli.. Kuriozity

AsiaCityIveta BartošováCestující do Tel Avivu bez šátku na kufruHomeless RallyeJízdní řádKategorie vlakůKultura cestování
Standa LokotkaTeologický výklad jízdního řáduTerminál 3: Vzpoura strojů

uncyclopedia