Nový Jeruzalém

Z Necyklopedie

Israel-Western Wall.jpg

Ilustrační foto.Pro potřeby Nového Jeruzalému bude postavena zbrusu nová Zeď nářků. O tom, zda bude stará zeď stržena, úřady doposud nerozhodly.

Nový Jeruzalém je pracovní název projektu výstavby víceúčelového obytně-informačně-zdravotnického centra. Název poněkud mate, neboť místo realizace dosud nebylo ani předběžně zveřejněno, byť vzhledem k pevnému časovému harmagedonogramu, který již uveřejněn byl, se dá předpokládat, že realizátoři mají již vytipovány vhodné lokality, ale nechtějí předčasným prozrazením zhoršit svou pozici při vyjednávání o ceně za pozemky.

[editovat] Parametry

Vnější plášť z minerálního materiálu silný 72 m (pokud budeme aproximovat lidský loket jako 50 cm) bude obklopovat areál tvaru krychle o straně dlouhé 6 km, byť v některých překladech reklamních materiálů, především do řečtiny a angličtiny, došlo k záměně jednotek a stavba tak nabyla nesmyslně na objemu. Většina vnitřní struktury pak bude zároveň tvořit hardware velkokapacitní čtečky neuzavřených množin extrémně velkých knih, pročež pro použitou, nyní již zastarávající (věda dnes spěje spíše ke kvantovým výpočtům pomocí světla) technologii bude sestávat především ze zlata a krystalického křemíku.

Ctecka.jpg

Jakkoliv moderní design přinesla čtečka Kindle 3, pro čtení Knihy života stále nemá dostatečnou kapacitu.

[editovat] Ubytovací kapacita

Nejambicióznější částí projektu je bezpochyby ubytování pro zhruba 108 miliard osob[1], kdy tedy na jednu připadají celé 2 metry krychlové prostoru v objemu stavby, což odpovídá pravda sice jen průměrné telefonní budce, ale na druhou stranu, když se na to podíváme z lepší stránky, slušně velké rakvi. Lze očekávat, že nejpopulárnější domácí zvířata zde budou drobná, zhruba do velikosti morčete. Po zesílení podlahy by se dalo uvažovat i o chovu Důlních psů. Pro zpříjemnění pobytu se počítá s výstavbou sirných termálních veřejných lázní poblíž areálu.

[editovat] Energetická koncepce

Osvětlení má v komplexu plně zajišťovat biomasa, která bude muset nahradit i solární energii, která nemá šanci uplatnit se v celém objemu obří krychle, byť je teoreticky možné použití polodrahokamových stavebních prvků jako improvizovaných světlovodů. Konkrétně materiály hovoří o využití ovčího plemene beránek Boží se značným zářivým výkonem. Natolik značným, že obyvatelům N. J. bude třeba poskytovat i léčbu nemoci z ozáření. V tomto směru je přislíbeno nasazení tradiční léčby přírodními produkty pěstovanými s certifikací BIO přímo či nepřímo na místě. Na získání slíbených léčivých odrůd s požadovanými vlastnostmi budou muset pracovat celé týmy genetických inženýrů.

Počítače
Ělěktronika 666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispOSTRAJavaPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia
V jiných jazycích