Novak Djokovič

Z Necyklopedie

Narodil jsem se za Jugoslávský války, bohužel podle toho mám i takovou povahu. Potom co jsem se narodil, uviděl jsem u táty tenisovou raketu a řekl máma. Rodiče byli strašně smutní, že jsem miloval jen svou raketu, a ne ženský. Když jsem se stal dospělý tak sem poprvé uviděl nějakou ženskou, bohužel oni lezli za mnou ale mně přitahovala jen moje tenisová raketa. Nejlepší bylo to že ještě před tím než sem začal hrát tenis sem chtěl být voják Islámského státu a taky že jsem, ničim soupeře hned v prvním gemu.

[editovat] Moje úspěchy

Jediný můj problém byl ten že, jsem vždy na začátku zápasu řekl, hraju s lazarem to budou lítat kanárky a picho kanárky lítali u mně. Časem sem si ale zvykl na to že pořád vyhrávám, a proto k závěru sezony polevím. Ale když přijdu na dvorec v Rolland Garros tak nevím proč, ale vždycky se na to vykašlu a nechám vyhrát soupeře, ale alečkoli sem se na to taky vykvákl, čirým zázrakem jsem to tam vyhrál, ale musel sem si to vykompenzovat Wimbledonem. Když sem vyhrál jednou turnaj na masterskách, tak když jsem hrál na dalších tak se všichni podělali do katí, což mi nabralo velké sebevědomí, možná někdy až tak velké že když prohraju tak se rozbulím přímo na dvorci.

[editovat] Ravalita mezi mnou a Federerem

Můj největší soupeř byl nejznámejší tenista bojující za Helvétský kříž. Většinou to záleží kdo se líp vyspí nebo kdo má lepší botičky a čepičku.

Index No usmívám se i když prohrávám, to je můj takový tik.

uncyclopedia