Novojičtí černoprdelníci

Z Necyklopedie

Křesťanství
Jesus-pastor.jpg

Antikrist
Beránek Boží
Bůh
Ježíš
Džízes
Duch svatý
Papež
Papežská neomylnost
Satan

Boží bojovníci
Katolická AO
Kongregace pro nauku víry
Kněz
Lahvoun
Nebe
Kanonizace
Novojičtí černoprdelníci
Řád templářů
Svátostný sedmiboj
Zvěrozvěsti

Apokalypsa
Bible
Bible IV.
Black Metal
Ďáblova bible
Hospodine pomiluj mě
Kostel
Misionářská poloha
Otčenáš
Paškál
Posvátná kanalizace
Svatá stolice

NJ-pecet.GIF

Novojičtí černoprdelníci patří mezi nejčinnější církevní řády a politické strany v Evropě. Sídlem řádu je městská část Nový Jičín v područí Kopřivnice. Jejich vznik se datuje do roku 1712, kdy si jistý nevidomý novojičínský kněz spletl studnu, ve kreré si chtěl umýt svoje vyhaslé oči, se septikem a zázračně prohlédl. Jako vděk Bohu zde nechal postavit malou kapličku, která se stala za ta léta poutním místem a střediskem kláštera řádu Novojických černoprdelníků. V roce 1995 založilo radikální křídlo Novojických černoprdelníků svoji vlastní politickou stranu, která se vyčlenila z lidovců a její politické názory se plným právem dají nazvat klerofašistickými.

[editovat] Historie

Žerotín.jpg

Sídlo řádu

Krátce po svém vzniku se řád Novojických černoprdelníků dostal do konfliktu s protestantskými řády po celé Evropě. Řád byl velice radikální a chtěl zlikvidovat všechny Luterány, Kalvinisty, Evangelíky a další protestanty. Velice nevraživě se stavěl rovněž k nepřátelům číslo 1 - Kopřanům. Ti novojičínský klášter roku 1815 ovládli a vybrakovali většinu cenností. Novojické mnichy vyhnali do nehostinných Beskyd.

V době založení Tatry sloužil prázdný klášter jako sklad fabriky až do roku 1927, kdy budovu určenou k demolici zakoupil prapravnuk jednoho z vyhnanců a klášterní tradici roku 1930 obnovil. Od té doby se Novojičtí černoprdelníci značně radikalizovali, ale byly jim státem (nikoli Kopřany) vráceny všechny pozemky a budovy, které před rokem 1815 spravovali. Mezi nimi i novojičínskou nemocnici s porodnicí, kde se od Klémovy diktatury a hegemonie kultu Marty Gottwaldové rodili význační Kopřané, zejména z řad uctívačů právě paní Marty. Každý z mnichů Novojického řádu má nově právo kandidovat na papeže. Po listopadu 1989 se začali členové řádu angažovat v ultrapravicové politice.

[editovat] Politika

Většina mnichů řádu Novojických černoprdelníků byla za vlády rudých Komančů členy Československé strany lidové. Po revoluci se však začali ubírat radikálně doprava.

[editovat] Zajímavosti

Nový Jičín se vyznačuje množstvím tzv. seriových kruhových objezdů, a každý je zpestřen přechody pro chodce a běžce.

Czech flag 2.PNG Politické strany České republiky Czech flag 2.PNG

ČSSDČeská alkoholicko revoluční stranaDělnická stranaHipíci za zelené jistotyKoruna ČeskáKSČMLev21Mumie svobodyMDU-ČSLNárodní stranaNE 2011Novojičtí černoprdelníciODSPSSDSPOZKSMER-ČSSDStrana svobodných občanůTOP09ÚsvitStrana zelenýchVěci veřejné

uncyclopedia