Obulové

Z Necyklopedie

Kmenem Obulů byla kdysi obývána celá Afrika. Je to velice vyspělý kmen vyznačující se především kvalitní obuví. Už odedávna jsou nepřátelé se sousedním kmenem Zulů.

Bohativalecnici

Četa nejbohatších obulských válečníků

[editovat] Historie

Obulové přišli do Afriky kolem roku 3170 před Kristem (všimněte si, že se nejedná o prvočíslo). Jakmile se dostali k zásobám ropy a kaučuku, začali vyrábět pneumatiky ke svým traktorům. Kusy těchto pneumatik si pak začli nasazovat na nohy, čímž vznikli první obutí lidé na světě. Hned po tom co přešli na obutý styl chůze začli válčit s pro ně negramotnými a podřadnými Zuly.

[editovat] Současnost

V současné době Obulové stále válčí s kmenem Zulů. Obulové ovšem mají velkou výhodu, neboť ačkoliv je Zulů více, nemají obuv. Obuv umožnuje Obulům běhat rychleji po stepi poušti i polopoušti, aniž by je do nohou píchaly všelijaké bodláky, keře, trny, kamínky a lvi. Díky tomu jsou schopni obklíčit Zuly vždy takovým způsobem a takovou rychlostí, že ti zulští ubožáci prostě nejsou schopni útěku.

[editovat] Kmen

Detskaarmada

Děti jsou k nevraživosti vůči Zulům vychovávany už od malička.

Kmen Zulů tvoří z většiny normální válečníci, kteří při bitvách všemožně pobíhají a za vysokofrekvenčního vřískotu svých nadprůměrně vyvinutých hlasivek se snaží udělat v bitevní vřavě co největší zmatek. Ten obvykle nastává na obou stranách. Kromě běžných válečníků byly v obulské armádě spatřeny také podivné postavy, které nemohly být nikým jiným, než elitiními jednotkami MOA, pravděpodobně doufající, že po dobytí Afriky budou moci osvobodit Moravistán od nadvlády Čechů tím, že zaútočí zcela nečekaně zespodu.

Dále pak jest ve kmeni Obulů možno potkat ženy. Ty mají za úkol vařit, rodit děti a pokud se delší dobu nebojuje, být nepříjemné na muže a tím je provokovat, a připravovat na další boj, aby nevyšli ze cviku.

Kmen Obulů má náčelníka, který se od pradávna nazývá Obul Se. Obul Se může vydávat rozkazy k útokům, popravám zajatců, nebo popravám kohokoliv jiného. Dále pak může přikázat šamanovi provést kouzlo obutí.

Jak již bylo řečeno, v kmeni se dále vyskytuje šaman. Jeho titul zní Obuvník. Ten jako jediný vládne mocným kouzlem obutí a tak i z příslušníka kmene Zulů může učinit Obula. Obuvník se vyznačuje oblekem z pneumatik a tkaniček.

Špehové jsou taktéž nedílnou součástí kmene, špehují pro Zuly informace od Obulů. Tito špehové jsou předem známi a dají se poznat podle toho, že chodí zásadně bez obuvi. Dosud ovšem recept na výrobu obuvi nezjistili.

[editovat] Výzbroj

BojovniciMOA

Bojovníci MOA počátkem 21. století

Výzbroj Obulů se skládá v současnosti většinou z kusů pneumatik jakožto obuvi a jakýchsi hadrů na zakrytí a ochranu těla před kameny házenými Zuly při vzájmených střetech.

Běžní vojáci používají vyspělé zbraně jako například oštěp. Někteří bohatší mají i velký štít, obvykle vyrobený z víka od popelnice.

Spolubojovníci z MOA vlastní i přepychové zbraně světoznáme značky Kalašnikov a chodí v poušti v maskovacích zelených a černých barvách.

uncyclopedia