Obyčejní lidé

Z Necyklopedie

Nikoli obycejni lide 1.jpg

Žádná ze zobrazených bytostí nepatří mezi Obyčejné lidi. V horní řadě: ženská, ženská, ženská kor muslimák, spratek - vyloučeno. V dolní řadě: divnej klobouk, trpaslík, ženská, zelenej mozek - vyloučeno.

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Průměrný občan.

Obyčejní lidé (někdy též Obyčejní lidé sil světla) je hypotetická entita, která se občas zjevuje na území Česka. Nebylo dosud zjištěno, jak Obyčejní lidé vypadají, ale ví se hodně o tom, jak nevypadají.

[editovat] Kdo nejsou Obyčejní lidé

Mezi Obyčejné lidi rozhodně nepatří: ženský, spratci, batolata, bezdětní, mnohodětní, důchodci, bezdomovci, zbohatlíci, střední třída, šlechtici, horních deset tisíc, celebrity, studenti, úředníci, vědátoři, sportovci, bafuňáři, podnikatelé, živnostníci, doktoři, piloti, policajti, zelený mozky, politici, umělci, taxikáři, lemplové na pracáku, programátoři, ajťáci, manažeři, právníci, soudci, novináři, reportéři, developeři, projektanti, architekti, učitelé, profesůrci, bankéři, zloději, vrazi, mafiáni, kapsáři, bytaři, výtržníci, cizoložníci, dezertéři, lichváři, podvodníci, otrokáři, příživníci, žháři, stalkeři, Cikáni, cizáci, negři, přičmoudlí, rákosníci, ťamani, přivandrovalci, imigranti, Rusáci, Němčouři, Tataři, Židáci, Arabi, Turci, poturčenci, svoloč z východu, buzny, teplouši, prasáci, bisexuálové, transky, fetišisti, exhibicionisti, voyeuři, sadisti, masochisti, pedofilové, zoofilové, pravičáci, levičáci, liberálové, konzervativci, ekofašisti, komouši, trockisti, anarchisti, náckové, neonacisti, fašouni, kapitalisti, imperialisti, pastafariáni, diskordianisti, katolíci, protestanti, anglikáni, luteráni, evangelíci, husiti, pravoslavní, křižáci, jehovisti, evangelikálové, adventisti, unitáři, rastafariáni, muslimáci, šíiti, sunniti, židáci, buddhisti, hinduisti, šintoisti, sikhové, džinisti, baháisti, taoisti, konfuciánci, ateisti, bezvěrci, alkáči, feťáci, vyhulenci, hašišáci, perníkáři, závisláci, gambleři, pařani, workoholici, nihilisti, šamani, zednáři, židozednáři, pumpičkáři, cyklobuzny, humusáci, hipísáci, zakrslíci, obři, a další podobná lůza.

uncyclopedia