Odhranolkovávači Osmé Hodiny

Z Necyklopedie

Velka Krupava Hranolka.jpg

2011, fotka Velké Křupavé Hranolky na červeném koberci v Karlových Varech.

Náboženství Odhranolkovávačů Osmé Hodiny vzniklo na počátku dvacátého století. Rolníci v americkém městě Springvaley nalezli svého nového Boha v práci a jídle. Jednalo se především o stravu doplňovanou bramborami a tedy i v té době již značně populárních hranolek. Během zhruba třiceti let se tato tradice již stala kultem a v roce 1951 již organizovanou sektou.

Postupně začali Odhronolkovávači Osmé Hodiny pronikat i do ostatních zemí, kde si lidé nade vše vážili práce a jídla, zvláště pak bramborové stravy.

[editovat] Cíle

Cíle Odhranolkovávačů Osmé Hodiny jsou v uctívání práce a jídla, zvláště pak tzv. "Velké Křupavé Hranolky", která byla seslána na Zemi, aby zachránila lidstvo od hladu a tedy i od utrpení. Do uctívání patří i klasický sobotní oběd, kde přílohu tvoří hranolky. Kečup je pak považován za tzv. "Vodu Života"., která člověka chrání a pomáhá mu lépe trávit a déle žít.

[editovat] Organizace

V posledních letech již není organizace Odhranolkovávačů Osmé Hodiny příliš aktivní, nicméně zůstává relativně populární v USA, v české republice pak především na Vysočině.

[editovat] Odhranolkovité odkazy

Nešlápněte do hovna.jpg Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Meditace s priserou.JPG
Sekty

Al-GebraCírkev měření elektrického odporu v celých jednotkách bez užití číslovekHnědá magieJehovistéJihočeské matkyKabanosovciKult Ampérmetru (lidově anarchismus)Kult Marty GottwaldovéKult popelnice (Českopedie)Mostecká uhelná společnostMenstruaceOdhranolkovávači Osmé HodinyParsifalPastafarianismusPohlreichův kultSektSektaSvědkové jeho nohyTaxiTeletubbiesVáclav

uncyclopedia