Okena

Z Necyklopedie

Okena je známý osvěžující nápoj s přiměřeným množstvím alkoholu, který přináší potřebné osvěžení malým i velkým. Zvláště oblíbená je okena™ mezi bezdomovci a důchodci.

„ Lepší víno jsem nepil “

- Miloš Zeman

„ Pozvu tam Holenu, tu co chlastá vokenu “

- Záviš

„ Dáš si líh nebo něco ostřejšího?“
„ Ne, jen okenu, díky... “

- Bimbo Šourek a Šmajdalf Šmejdoplášť
Další.Bezdomovec.JPG

Typický konzument okeny

[editovat] Historie

Okena vznikla již za bolševika, přestože tvrdý režim potíral jakékoli duchovní vyžití občanů. Dlouhodobá abstinence je pro mozek škodlivá, proto byl tento nápoj zaveden do výroby. Tento nápoj byl prodáván jako „čistič oken“, což je samozřejmě blbost, protože na okno stačí voda, případně kladivo nebo kámen. Z toho důvodu je oblíbenost okeny patrná u občanů, kteří si potrpí na čistotu, tedy hlavně u bezdomovců.

Název Okena™ v skutečnosti vyjadřuje schopnost nápoje otvírat okna vesmíru dokořán. Nebo do korán? To by pak muslimské země představovaly nadějný trh pro tento nápoj.

[editovat] Složení

Okena obsahuje alkohol, barvivo a vodu. Další oblíbené zdravé přísady zjemňují její chuť a zvýrazňují aroma. Jako např. metylalkohol, dichlordifenyltrichlormethylmethan, trichloracetaldehyd, didecyldimethylamoniumchlorid, tris(pentafluorofenyl)boran.

[editovat] Fajnšmekroviny

Pro vylepšení už tak výborných vlastností někteří konzumenti cedí okenu přes chleba. Získají tím odborně přeceděný nápoj a zároveň vylepšený chleba (namočený) s lepším aromatem a chutí. Bezdomovci ví, že tvrdost nebo plesnivost chleba není samozřejmě na závadu!

[editovat] Éterické účinky

Oblíbenost okeny zvyšují éterické, opojné účinky. Podobné účinky mají konkurenční nápoje jako třeba Absint a zimní kapalina do ostřikovačů.

[editovat] Ekonomické výhody pití okeny

Naši zákonodárci dostali rozum a zařadili okenu mezi nápoje nezatížené spotřební daní z alkoholu. Toto je opravdu významné ulehčení života bezdomovcům a jiným sociálně slabým ovčanům.

1Alkohol.jpg    V rozcestníku CHLAST najdete novou motivaci k chlastání

AlkoholAlkoholismusBakchalářBarmanČeská alkoholicko revoluční stranaHospodaKocovinaLihové milicePípa na lahváčOpilecPivnéPrůtokový ohřívač pivaPraotec Na PlechTuzemskoVýčepní stoliceU PavoukaVodková pumpaVodkovod

AbsintAktronovicaAlpaBecherovkaKořalkaMetylalkoholOkenaRumSlivoviceVodkaWhiskeyZelená
Nejhorší piva světaBraníkGambrihnusOstravarPilsner UrquellPlzeňský PrazmrdRadegastSlovenské pivoStarobrnoStaropramenVelkopopovický Kozel
Víno

uncyclopedia
V jiných jazycích