Oktoberfest

Z Necyklopedie

BeerHallPutschNov1923

Oktoberfest v roce 1923

Wiesnplan

Situační plán koncentračního tábora

Oktoberfest, neboli Pevný Říjen je dýchánek, který se každoročně koná v Mnichově na oslavu výročí Hitlerova pivního puče v roce 1923. Podobně jako Velká říjnová socialistická revoluce se nekonala v říjnu, nýbrž v listopadu (aby zmátli zatuchlý carský režim), se konal pivní puč také v listopadu. Oktoberfest se také nekoná v říjnu, ale již v září (to je způsobeno tím, že v Bavorsku nemají kvalitní kalendář). Vedle mnichovské dohody je to největší kulturní akce, jaká se kdy v Mnichově udála.

[editovat] První Oktoberfest

Adolf Hitler, coby vášnivý abstinent žádal při své tradiční návštěvě v mnichovské pivnici Bürgerbräukeller sodovku. Když mu ji servírka odmítla přinést, jeho přívrženci celou pivnici srovnali se zemí a na jejím místě tím vznikla takzvaná Wiesn, neboli louka.

[editovat] Oktoberfest dnes

Oktoberfest je koncentračním táborem, kde jsou vězni týráni Volksbierem, prasečími koleny, uzeninami, preclíky a dalšími nezdravými věcmi a k tomu ještě příšernou hudbou. Vězni jsou shromážděni na malé ploše v barácích, kterým chybí jakékoliv hygienické zázemí. Program týrání je přizpůsoben tomu, že do 23:00 musí být všichni mrtví, aby si zaměstnanci mohli taky někdy odpočinout.

uncyclopedia
V jiných jazycích