FANDOM

Pokud v láhvi vidíte něco jiného než okurky, pak pravděpodobně prožíváte aktivní fází intoxikace paradinitrotetrametylbicyklocucuminem!

Žabokurka

Ukázka halucinogenních účinků psychotropních okurek

Znojmia-okurky

Prozíraví novináři si vytvářejí zásoby okurek na zimu.

Cucumber

Totálně sjetý vokurky

Okurka? Žeby další sjíždědlo?Editovat

Okurka je rostlina s prokazatelně halucinogenními účinky. Je oblíbená zejména v komunitě novinářů; tzv. okurková sezóna se pozitivně projevuje na kvalitě periodického tisku, televizního zpravodajství i zpravodajských serverů na internetu. Okurková sezóna se také projevuje velkým množstvím nových kvalitních článků na Necyklopedii. Jiné teorie však hovoří o tom, že v okurkové sezóně je u necyklopedistů pozorována pouze zvýšená míra konzumace láku od okurek, důsledek to předchozí dosti nemírné konzumace alkoholu. Zvýšené tvořivosti necyklopedické je zjevně dosahováno úplně jiným způsobem, čemuž začasté odpovídá i kvalita vytvořeného díla.

Účinné látky okurkyEditovat

Okurky jsou pro zdraví velice důležité, leč často se na ně zapomíná. Jedince, který na okurku nezapomíná, lze snadno rozpoznat podle charakteristického blaženého úsměvu. Vědecký tým Necyklopedie, chcouce obdobného stavu blaženosti dosáhnouti, proto zkoumá účinky okurky na lidský orgasmus a pokouší se z okurek isolovat příslušné psychotropní látky, samozřejmě čistě pro vědecké účely.

To, že okurky typu quašák obsahují zdraví prospěšné a pro bezchybné fungování orgasmu nezbytné látky, včetně enzymů, vitamínů, minerálií a stopových prvků, hafo aminokyselin, ba i kyselin mokrých, mastných i organických, je stará vesta. Samozřejmě quašáky obsahují také antioxidanty a antimutagenní látky, jednoduché i šíleně komplikované cukry (fruktooligosacharidy) a obligátní vlákninu. V předposlední, leč stále ještě neposlední řadě je třeba zmínit i příznivě působící střevní humoroforické bakterie, vyvolávající erupce neodolatelného humoru, které patří k tomu nejcennějšímu, co probioticky kvašená zelenina nabízí.

Rychlokvašky

Psychotropní účinek rychlokvašek

Okurka, jak je již nějakou dobu známo, ovšem obsahuje i velmi účinnou psychotropní látku paradinitrotetrametylbicyklocucumin, svou vazbou na CuC-2 receptory v mozku zodpovědnou za halucinogenní účinky okurek. Další účinné látky jsou fermentací povstalé cucumberiny, obsažené zejména v bzeneckých rychlokvašených okurkách, které způsobují silnou psychickou závislost. Existují sice odvykací ambulance, kde je prováděna léčba pomocí excesivní preliminární intoxikace etanolem, načež je coby antidotum podáván kyselý okurek, avšak tyto způsoby odvykání, ač velice populární, nejsou ve vztahu k závislostem příliš úspěšné. Zde by se spíš dalo říci, že pravý okap je pravdou.

Nejviditelnější důsledek intoxikace okurkemEditovat

The Gherkin

The Gherkin. Nádherná, do skla a oceli zhmotnělá halucinace Normana Fostera.

Jak zkušenost ukazuje, nejmohutnější psychotropní účinky má moravská varianta okurky, okurek quašák zvaná. Podle zaručených hoaxů se s fenomenem moravských okurků seznámil na svých cestách za hranice všedních dnů někdejší příslušník RAF (Royal Air Force) Norman Robert Foster. Poté, co vystudoval architekturu, celý rok se toulal tu i onde, aby "načerpal inspiraci". Nejspíš zabloudil i do země moravské, a poté, co té inspirace načerpal fakt hodně, byl mu podán výše zmíněný okurek. Následná halucinace se mu vryla do paměti natolik, že jí později zhmotnil v Londýnské City (30 St Mary Axe) do budovy, známé mezi zasvěceni coby The Gherkin. A právě onen nezapomenutelný okurek mu byl pro jeho mistrovské dílo jedinečným vzorem.

Alternativní využití Editovat

Výběr okurek v supermarketu

Kvalitní okurku je třeba pečlivě vybrat

Okurky se masově rozšířily v komunitě svobodných dam a svobodných matek pro své protistresové účinky v období okurkové sezóny (perioda mezi vztahem předchozím a následujícím).

Obrazová galerieEditovat

Sarracenia flava
Rostliny
AcerAdelaide kratzmariBanánovníkBez černýBolševník velkolepýBrokoliceCelerCibule kuchyňskáCírkevČajovník čínskýČerný hypízČuhýřEjakulyptusHopsinkyInteligence rostlinJílovec MaďarJmelíKaktus polárníKlausovec obrovskýKlementýnkaKokoticeKonopí setéLilek bramborLípaLopata pracovníMák setýMasožravé rostlinyOkurka setáPleskatec zavlhlýPýr zkroucenýSlunečnice ročníSmrk velkýŠalinovníkTrnka obecnáTřešeňTrdelníkTučňákVlas člověčíVlaštovičníkVrbaZelí