Olympič

Z Necyklopedie

Poslední koncert Olympiču.jpg

Fanoušek po jednom z posledních koncertů

43f6phi.jpg

Petr Jandák v roce 1958

Olympič je populární česká bigmacbeatová pražská skupina, kterou vede Petr Jandák s uměleckým jménem Plešatá zpěvačka. (Jeden z šéfů OSY).

Olympič je nejznámější skupina na světě, která působí v žánru poslední nashledanou. Mají k dokonalosti dovedenou metodu posledních koncertů. Mediálně silně zviditelní poslední sezónu, poslední šňůru koncertů a nakonec vždy poslední koncert v pražské Lucerně.

[editovat] Opakování je matka moudrosti

To vše opakují pravidelně každý rok. Divačky a diváci na koncerty chodí (i přes důchodový věk muzikantů). Hlavně proto že nevědí, zdali tento koncert nebude opravdu poslední. Potom by se mohli chlubit, že byli na posledním koncertu.

[editovat] Kdy bude opravdu poslední?

Někteří příznivci skupiny (např. Maňa Vaškůjová) tvrdí, že opravdu poslední koncert bude až hudba na pohřbu Petra Jandáka.

[editovat] Nejznámější skladba

Skočili jsme jasné ocho
kocóre za mnó nechoď dál,
projít Cajzlem já abych sa bál.

[editovat] Diskografie

JasonBecker.jpg

Petr Jandák v roce 1948

Papa Bono.jpg

Petr Jandák dnes, ve stejnokroji OSY

  • Olympič - Zlatá edice 1
  • Olympič - Zlatá edice 2
  • Olympič - Zlatá edice 3
  • Olympič - Zlatá edice 4
  • Olympič - Zlatá edice 5

Smyslem permanentních reedic není prodej CD, ale navýšení portfolia Petra Jandáka ve výkazech OSA, jeho hlavní příjem plyne z poplatků vybíraných za prázdná CD a DVD, posledním trhákem OSY jsou poplatky z prodaných SATA disků (800 českokorun za kus).

uncyclopedia