Ovce

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Květákovce.

Dolly

Dolly-pramáti ovce

Dolly Buster 2007

I toto je Dolly, ovšem méně slavná

Ovčí vejce

Ovčí vejce těsně před vylíhnutím

Ovce vejcorodá je jeden z nemladších živočišných druhů na Zemi. Byla vyšlechtěna z prasoovce, se kterou sdílí množství společných charakteristik. Ovce klade vejce, ze kterých se rodí jehňata, která později vyrůstají do dospělých ovcí. Samotná ovčí vejce, která jsou v naší přírodě novinkou, mohou neinformovaného nálezce zmást a být sebrána jako houby. Tento omyl je šíroce rozšířen, a to i mezi odbornou veřejností.

Emovce

Styl Emo pronikl i mezi tak inteligentní druh, jakým jsou ovce

RebelOvce

Způsob života ovčí společnosti je vzorem pro nás všechny. Na fotografii ovčí ďábel pokouší stádo.

[editovat] Vznik

První ovce byla vyšlechtěna v roce 1996 společnou snahou izraelsko-iránského týmu z prastaré prasoovce. Hlavním cílem projektu bylo umožnit židům i Muslimům konzumovat skopové maso, aniž by porušovali zákaz konzumace vepřového. To vylučovalo pěstování prasoovcí. Proto byly z popudu iránského prezidenta Rastafariándžáního zahájeny snahy o očištění prasoovce od její prasečí části, viz jeho slavné proslovy, ve kterých často zmiňuje prasata, ovce a Židy (tenkrát to samozřejmě byl čirý futurismus, ovce existovaly jen v Rastafáriándžáního blahoslavené představivosti). Ve svých proslovech také často zmiňoval Izrael, který pozvání přijmul a participoval na smělém projektu díky účasti svých armádních specialistů. Zajímavostí je, že první takto vyšlechtěná ovce se měla jmenovat Eva, ale nakonec byla pojmenována po oblíbené herečce izraelského prezidenta Dolly.

[editovat] Rozšíření

Od svého vzniku se jedná o velmi životaschopný druh, který se začal rychle rozšiřovat. Poté, co zamořil Blízký Východ se pustil i do přilehlých světadílů a nyní obývá celou Euroasii a Afriku (tak se jim daří, je tam spousta jídla). Není vyjímkou ji potkat i v naší přírodě. Její rozšíření vyvolává obavy, jestli se s nimi nebudeme muset za chvíli dělit o životní prostor, práci, manželky a to nejcenější: místo u televize.

[editovat] Historie

Nedávné vykopávky na židovském hřbitově v Praze odkryly překvapivé skutečnosti: nápad na vyšlechtění ovce nepřišel až ve XX. století, ale pokoušel se o něj už rabbi Löw ve století XVI. Výsledkem ovšem byla černá ovce, se kterou se rabín moc nechlubil, měl ji zavřenou ve svém domě a není známo, co s ní dělal.

[editovat] Zajímavosti

  • V každém stádě se najde černá ovce. Mají dokonce svůj speciální televizní pořad.
  • Stádové chování - ovce jsou slavné pro své stádové chování. Pravděpodobně se jedná o druh inteligence na takové úrovni, o které se nám může jenom zdát, nicméně první kroky o ovládnutí této cenné ovčí suroviny už byly podniknuty.
  • Né nadarmo se říkává: "Nesměj se cikánovi souložícímu s ovcí, protože nevíš, jestli ta ovce není tvoje".

[editovat] Ovčí filozofie

Ve starých zápiscích se dají najít základy ovčí filozofie, pro nás ovšem stěží uchopitelné. Ani nejlepší myslitelé jako A. C. Clark, A. C. Milán a A. Vašíček to nepochopili.

[editovat] Ovčí nemoci

Anaserpentní spinózou trpí ovce nejčastěji, ovšem někdy se může přenést i na lidi pohlavním stykem, například Dr. Hugo Myslík - proslulý polabský veterinář, o kterém se zmiňuje Jára Cimrman ve hře Inspektor Trachta, jak se u něho nadměrná kučeravost vlny(jak se tomu lidově říká) projevovala, není známo.

[editovat] Ovce

[editovat] Všechny ovce světa je/jsou ovce.

  • Vlk v rouše beránčím je ovce.
  • Počítání oveček před usnutím je ovce.
  • Slovo „je“ ve větě „všechno je ovce“ je ovce.
  • Množina všech ovcí je podmnožinou všech jevů a to vše je ovce.
  • Ovce je jednota v mnohosti.
  • Ovce je zákon, ovce pod ovcí!

[editovat] Čas je také ovce.

  • Minulost i budoucnost je ovce. Přítomnost rovněž ovce.
  • Tak, jako není rozdílu mezi ovcí, ovcí a ovcí, není rozdílu mezi minulostí, přítomností a budoucností.
  • Astronomové, zírající Hubbleovým teleskopem do vzdálené minulosti vesmíru, vidí ve skutečnosti ovci.
  • Tito astronomové jsou pochopitelně také ovce.

[editovat] Každý muž a každá žena je ovce.

  • Autor tohoto textu je ovce.
  • I čtenář tohoto textu je ovce.
  • Člověk, který si uvědomuje, že je ovce, je ovce.
  • Člověk, který si neuvědomuje, že je ovce, je ovce.
  • Z toho plyne: Ovce tohoto textu je ovce.
  • Dále: Ovce tohoto ovce je ovce.
  • Potom také, vzhledem k předchozímu: Ovce ovce ovce je ovce.
  • A konečně: Ovce ovce ovce ovce ovce.
  • Což lze redukovat na: Ovce.
  • Takto dospíváme definitivní redukcí tohoto textu k objasnění teze č. 1.

[editovat] Bůh je ovce.

  • Ovce je cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k ovci než skrze ovci.
  • Dělej co ovce chce, ať je cele ovce.
  • Posláním každé ovce je nalézt svou Pravou ovci.
  • 42 je ovce.

[editovat] BÉÉÉ...

uncyclopedia