Ovce hopkavá

Z Necyklopedie

„Brýtro, farmáři Listere, jen si skáknu nakoupit do ponorky, nepotřebujete taky něco?“

- Ovce hopkavá

Ovce hopkavá je tvor žijící v zemi zaslíbené Fušálu.

[editovat] Původ

Ovce hopkavá
Ovce-hopkava.jpg
Ovce hopkavá při ranní rozcvičce.

Vědecká klasifikace
Říše: živočichové (Animalia)
Kmen: strunatci (Chordata)
Podkmen: obratlovci (Vertebrata)
Třída: savci (Mammalia)
Řád: sudokopytníci (Artiodactyla)
Čeleď: delfínovití (Delphinidae)
Rod: ovce (Ovis)
Druh: ovce hopkavá (ovis saltaris)

Když Kloister Hlupák tvořil na Fidži stát určený pro imigraci koček v posmrtném životě, přemýšlel, jak vyřešit problém, že hospodářská zvířata nepřežijí metr pod mořskou hladinou, kde se ostrov ocitl po sopečném výbuchu. Proto zašel za moudrým Rimmerem, který mu poradil, aby koupil ovcím plovací vesty. Ukázalo se ale, že přežvýkavec obalený tímto materiálem není schopný vykonávat jakýkoli pohyb a jenom se vznáší na hladině. Moudrý Rimmer tedy navrhl nasadit ovcím chůdy. Ty jsou však dřevěné, takže v konečném efektu nadnášené chůdy čněly do výše a převrátily ovci na hřbet a stlačily ji pod vodu. Moudrý Rimmer nakonec přišel s nápadem křížit je s delfíny na ovce hopkavé, které by vydávaly tento zvuk: "Béé, plesk, béé, plesk." Kloister byl nadšen a viděl, že je to dobré.

[editovat] Anatomie

Ovce hopkavá splňuje stavbou těla všechny požadavky na mořskou pannu -vršek z ovce, spodek (pomineme-li, že delfín je savec) z ryby. Dvě přední končetiny zůstaly ovčí, takže přežvýkavec může uchopovat malé předměty, chodit po souši a obsluhovat loupače brambor. Na této polovině těla roste srst chránící tělo před kopanci. Ze hřbetu vyrůstá kormidelní ploutev.

[editovat] Využití

Ovce hopkavá má skoro tolik využití jako univerzální ptakopysk. Původně se chovala na maso, které je velice výživné a bohaté. Zajímavé je, že ovce prošlá kočičím trávicím systémem téměř neporušená přežívá a může být používána dále ke svým standardním účelům. Ovce hopkavá je zdrojem vlny se zvlhlou úpravou, jejíž je Fušál předním vývozcem. Umí mluvit a je výborným společníkem v konverzaci. Dále se může používat jako dvoumístný dopravní prostředek a z ocasní kůže se dělají pneumatiky. Nově se začíná chovat v Austrálii kde má pomoct zdejší ekonomice.

Soubor:Dama a ovce.jpg
uncyclopedia