Pýr-tu-pýr

Z Necyklopedie

„Tu pýr or not tu pýr, that is the question.“

- Švejkspýr

[editovat] Pýr tů-pí-r

Pyr-2.pi.r

Stručný náčrt rostliny pýru zkrouceného, aby jej pochopil každý nýmand.

Pýr zkroucený, často označovaný též pýr 2 \pi r, je běžně rozšířený plevel. Zkráceně se v běžné mluvě drsné mládeže zkracuje na P2P.

Vzorec 2 \pi r odkazuje na pokusy o změření jeho délky, které se datují od raného středověku. Několika generacemi alchymistů a pokustónů bylo zjištěno, že je to mrcha křivá a nedá se změřit pravítkem. Původce teorie s délkou 2 \pi r není jistě znám, ale existují hypotézy, že se jedná o Nikolu Teslu, protože pýr prý blízce souvisí s jedním z jeho nejvýznamnějších objevů - taktickým rezonátorem částic.

V novověku byla tato teorie ověřena s přesností na dva a půl desetinného místa pomocí papírového měřítka, které se dá snadno ohnout. Podle některých konspiračních teorií ale nemůže být toto měření nikdy přesné, protože je v rozporu s prvním zákonem termodynamiky[1].

[editovat] Pírt upír

Upír, jehož křestní jméno je Pírt.

[editovat] Pýr! TU, pýr!

[editovat] Peer-to-peer

Je francouzský výraz, který znamená čurák k čurákovi.

[editovat] Pýr-tu-pýr

Pýr-tu-pýr (latinsky Elytrigia Torrentum) je zvláštní odrůda pýru. Objeven byl teprve roku 2001 Bramem Cohenem.

Pýr-tu-pýr se od běžného pýru odlišuje decentralizovanou struktourou rostlin i jejich kultur. V rostlinách neexistují cévní svazky ani žádná jiná centralizovaná vodivá pletiva, veškerý traffic (živiny) probíhá prostě od pýru k pýru. Rozmnožování probíhá stažením speciálního semene pýr-tu-pýru do zeminy, kde si semeno již samo stáhne vše potřebné od ostaních pýr-tu-pýrů. Tento pýr se nejčastěji rozmnožuje v biotopech jako The Pirate Bay apod.

Pýr-tu-pýr je bohužel na seznamu ohrožených druhů, neb nasraní ochránci běžných pýrů i GSP (growth services provider) proti nim z nepochopitelných důvodů bojují různými pýrycidy.

[editovat] Pí r * tupý R

  1. Britské listy, 23. 1. 2004: „Zdálo se,(...) je v rozporu s prvním zákonem termodynamiky. Energii není možno ani vytvořit, ani zničit. Pýr se nedá změřit.“

Sarracenia flava
Rostliny
AcerAdelaide kratzmariBanánovníkBez černýBolševník velkolepýBrokoliceCelerCibule kuchyňskáCírkevČajovník čínskýČuhýřHopsinkyInteligence rostlinJílovec MaďarJmelíKaktus polárníKlausovec obrovskýKlementýnkaKokoticeKonopí setéLilek bramborLípaLopata pracovníMák setýMasožravé rostlinyOkurka setáPleskatec zavlhlýPýr zkroucenýSlunečnice ročníSmrk velkýŠalinovníkTrnka obecnáTřešeňTrdelníkTučňákVlas člověčíVlaštovičníkVrbaZelí
uncyclopedia