FANDOM

Kačenka

Tady se například chopil příležitosti pes

Příležitost je imaginární postava pravděpodobně ženského pohlaví, která má spadeno na různé věci a je nejčastějším iniciátorem všelijakých kriminálních činů. Protože ji ještě nikdo neviděl, nemáme fotografii. Ale můžeme se ji společnými silami pokusit najít.

IndicieEditovat

Níže rozepisujeme ty nejkřiklavější poznatky, které by mohly uvedenou identifakovat.

MaterialismusEditovat

„Tyto boty jsou vhodné pro každou příležitost.“

- z reklamy

„Příležitost si vyžaduje frak.“

- z rádce dospívajícího muže

Jak vidno, inkriminovaná osoba má zálibu ve stylovém oblečení. Což má teda každá žena, to není nic zvláštního. Ovšem ne každá žena vyžaduje frak. Většinou se spokojí s tím, kdy muž má na sobě slušivou teplákovou soupravu se čtyřmi proužky a ponožky zhruba stejné barvy. Je tedy materiálně založená. A navíc pravděpodobně pěkně přísná. Což bývají například učitelky matematiky.

Nabádání k trestným činům loupežeEditovat

„Příležitost dělá zloděje“

- Staročeské přísloví

Zde je zajímavý povahový rys - osoba trpí k mánií vytváření kriminálníků, pravděpodobně z obyčejných občanů. Jedná se tedy osobu obzvláště opovrženíhodnou, zavile zlou. Což bývají typicky učitelky matematiky.

Odpor k repeticiEditovat

„Příležitost se již nebude opakovat!“

- z reklamního letáku na investici do zlata

Odpíráním opakování čehokoli trpí povětšinou postarší osoby a osoby mdlého rozumu. Obvykle tímto vyhrožují starší ženy, matky a všelijaká lůza na úřadech. A učitelky matematiky.

VzhledEditovat

„Popadněte příležitost za pačesy!“

- motivační heslo

Pod tímto bodem objevil náš výzkumný tým zajímavé stopy. Jednak je zcela očividné, že dotyčná osoba má pořádné háro, čili Karla Hálu můžeme s konečnou platností vyloučit. Škoda, ultrapravicové křídlo eugenické sekce naší univerzity na to dost sázelo.

Další zajímavou stopou je, jak zjistila členka feministicko-masturbačního odboru naší výzkumné centrály, že jedná se o ženu zcela zjevně submisivní a protože tato tématika se hojně vyskytuje v knize 50 odstínů šedi, jejíž typickou čtenářkou je překvapivě žena, o něco méně překvapivě žena vdaná, ještě o něco málo méně překvapivě žena v domácnosti. S peďákem obor matematika.

ShrnutíEditovat

Celostátní pátrání jest tedy vyhlášeno po osobě mající dlouhé vlasy, vlastnící tři (což je prvočíslo) tělesné otvory, rozkazovačné, leč zároveň submisivní povahy, která baží po majetku a nabádá lid k nízkým činům. Zkuste se pánové kritickým okem podívat na to, co máte doma, jestli to není ona. A když si dáte jedna a jedna dohromady, navíc ta vaše učí matematiku, zavolejte obratem.

Což neplatí pro gaye, to dá rozum. Šmankote, to by byla prdel.

Fat Martini Woman
Ženské věci
BlondýnaDámskoHarfaHidžábJihočeské matkyKosmetikaMenstruaceMrchaPannaPrsPříležitostSeznam hereček a osobností s velkým poprsímStará pannaStydké pyskyTchýněVaginaVřetánkoWomaniumŽena obecnáŽena všeobecnáŽenská logikaŽenské hormonyŽenský orgasmusŽenský postargumentační dovětek