Papež

Z Necyklopedie

ArabianRulesFootball.gif

Tento článek úmyslně uráží náboženské cítění a tím naplňuje kritéria pro dobrou satiru. Šalom!

Křesťanství
Jesus-pastor.jpg

Antikrist
Beránek Boží
Bůh
Ježíš
Džízes
Kristis
Duch svatý
Papež
Papežská neomylnost
Satan

Boží bojovníci
Katolická AO
Kongregace pro nauku víry
Kněz
Lahvoun
Nebe
Kanonizace
Novojičtí černoprdelníci
Řád templářů
Svátostný sedmiboj
Zvěrozvěsti

Apokalypsa
Bible
Bible IV.
Black Metal
Ďáblova bible
Hospodine pomiluj mě
Kostel
Misionářská poloha
Otčenáš
Paškál
Posvátná kanalizace
Svatá stolice

Větry papeže Františka 4.jpg

Jeho Svatost papež František

Papez.jpg

Jeden z nejoblíbenějších papežů Krocan XIV. ukazuje somálským dětem prázdné ruce na znamení míru.

Větry papeže Františka 2.jpg

Papež František vyděsil věřící neobvyklým zamaskováním.

Papež je islandský výraz pro jednookého krále mezi slepými lidmi. Pozor, neplést s biskupem, což je kuřecí zadek. Papež je doživotní funkcí. Nikdy nemohou být dva papežové, protože kuřecí zadek je také vždy jen jeden a v KFC by se to pak pletlo..

[editovat] Jak na to

Je nutné být co nejdříve po narození pokřtěn svěcenou vodou. Ideální je za úplňku v některém z non-stop bordelů.

Druhou fází je studium u některého ze starších kněží, žijících v celibátu, nejlépe opět ve večerních hodinách. Oproti kostelům mají kněží v oknech závěsy a namísto zvonů zní Zvonky štěstí. Důležitým předpokladem je, aby papež měl svatou stolici.

Pokud uchazeč plní veškeré požadavky (mezi které nepatří vstup do politické strany Muslimskodemokratická unie - Česká strana lidová, platba odpustků apod.), může se stát papežem. Pravděpodobnost je ovšem minimální, jedná se o převrácenou hodnotu prvočísla.

[editovat] Papežská omylnost

Je v katolické teologii dogmatem, které tvrdí, že papeži coby římskému biskupovi přísluší neomylnost, když s konečnou platností vyhlašuje nauku o víře a mravech jako nejvyšší pasák a učitel všech věřících. (rozhodl 1. vatikánský koncil v konstituci Dei Filius potvrdil 2. vatikánský koncil, Lumen gentium 25).

V této souvislosti je podivné, že někteří naši „neomylní“ politici se doposud nestali papeži.

[editovat] Další z doživotních funkcí

  • Chuck Norris - správný chlap
  • Správce Českopedie - většinou nesprávný chlap
  • Přemek Podlaha - nesprávný chlap
  • Severokorejský vůdce - vysloveně špatný Jakub
  • otrok - vztah zaměstance a zaměstnavatele, definovaný Zákoníkem práce

[editovat] Urbi et orbi

Latinsky městu i světu nebo také "fo shizzle mah nizzle" , je papežské slavnostní vyhlášení a požehnání určené celé katolické církvi. Papeže přichází už několikátým rokem podpořit i nezávislí křesťanští umělci a myslitelé jako Dimmu Borgir nebo MC Bafomet.

[editovat] Papež František

Současným papežem je pan František. Popularitu si získal tím, že předstírá, že je jenom člověk a jako každý má taky nějakou tu úchylku - chodí doma i venku jen tak v trenclích nebo teplákách Adidas jako pravý Slav a rád olizuje chodidla narkomanům a mužům bez trvalého bydliště.

uncyclopedia