Parkour

Z Necyklopedie

[editovat] Parkour

Parkour je z velké části vandalismus. Provozovatelé této činnosti si myslí, že se jedná o určitý typ sportu. Tito vandalové využívají převážně městské prostředí (zdi, zábradlí, střechy apod.). Občané měst jsou neradi, když vidí někoho, kdo zběsile běhá po městě a u toho se např. odráží od zdi, proto se parkour řadí do té nejhorší části vandalismu. Lidé také dostali povolení k použití střelné zbraně proti parkouristům, a to i bez zbrojního průkazu. Ovšem je tu i jedna výhoda, pokud budete chtít zbořit dům nebo zeď, můžete si najmout parkouristy. Většinou si za demolici nic neúčtují.

[editovat] Historie

S tímto "sportem" přišel 46 letý David Bílý. Tohoto muže začali lidé nenávidět, bylo vyhlášeno celosvětové pátrání, ovšem nikdo ho zatím nedokázal chytit. Byly vyslány i armádní vrtulníky a stíhačky, ale těm taktéž uniká. Bílý dokázal rozšířit parkour do mnoha zemí, např. do Číny nebo Mexika. Je zajímavé, že v obou těchto státech se nachází vysoká překážka, zeď. Kvůli zakladateli této činnosti v mnoha zemích stoupá kriminalita. Někteří lidé začali krást, rabovat apod. Bohužel, díky technice parkouru unikají policii a pokračují v ničení města gumovými podrážkami až dodnes.

[editovat] Trest

Dopadá to tak, že omítky zdí bývají zničené, zábradlí jsou vyvrácené a střechy domů děravé, proto se v některých zemích parkour trestá doživotním pobytem ve vězení, nebo i trestem smrti. Lidé jsou mnohem radši, když jim nějaký sprejer počmárá garáž, než aby viděli parkouristu, který jim běhá po střeše garáže. Nemocnice dokonce odmítají ošetřovat zraněné parkouristy. Tvrdí, že si za zranění mohou sami. Co by ne, každý bude radši když bude méně těchto vandalů.

uncyclopedia