Pastafarianismus

Z Necyklopedie

Letajici spagetove monstrum.JPG

Hlavním symbolem je Létající monstrum vytvořené vymačkanou pastou na zuby

Pastafarianismus (pastafariánství) se skládá ze slov PASTA (Anglicky těstoviny (Létající špagetové monstrum)) a fariánství, což je zkomolenina slov furianství (exhibicionismus) a farářství (forma úřední demagogie).

[editovat] Co to je a k čemu je to dobré

Jak název napovídá, jedná se o hierarchicky uzavřený, dalo by se říci až slepený spolek, který se pohybuje na veřejnosti zpravidla ve dvojstupu za zvuků tlučení na ušní bubínky pomocí tlakové vlny a utváří zvláštní hadovité pohybové útvary. Přitom se účastníci zpravidla snaží zapatlat vše, co je v dosahu, zubní pastou nebo alespoň kečupem, živé objekty (tzv. účastníky silničního provozu) z toho nevyjímaje.

Kecup.jpg

Existuje podezření, že za založením pastafariánského hnutí stojí významný nadnárodní výrobce kečupu.

Vůdci pastafariánů se hlásí k tzv. evolučnímu hnutí, jehož kulturní manifest shrnul básník Marvin do veršů: "Ať komár nebo hydina, jsme všichni jedna rodina."

Pozn. - bod 2 (k čemu je to dobré) by zasloužil rozvinout v samostatné kapitole.

[editovat] Okolnosti pravděpodobného vzniku

První písemné zmínky o pastafarianismu se objevují v Arkansasu v roce 2005 př. n.l., kdy Bobby Hendrix nařídil učit na školách hypotézu o vzniku země za asistence Velkého Třeskypleska. Tím narušil do té doby nedotčené právo na sebeurčení Džatravartidistů (uctívači Velkého Kapesníku), čímž vyvolal sedmidenní válku. Někteří pastafariáni věří že svět byl stvořen Špagetovou příšerou den po tom, jak Příšera strašně chlastala, čímž se dá vysvětlit všechna nepravost a zvrácenost světa. Příšera zanechala na Zemi falešné stopy evoluce, aby vyzkoušela naši víru a víru prvních pastafariánů, pirátů. Piráti jsou nejsvětější bytosti, protože jak prorok Hendrix poukázal, se snižujícím se počtem pirátů od roku 1800 dochází stále častěji k přírodním neštěstím: zemětřesení, hurikány, globální ochlazování. Tento fakt se nedávno potvrdil, když se zjistilo, že právě díky pirátům je Somálsko zemí s nejmenší produkcí skleníkových plynů.

Tak jako skoro každá církev, i tato má své nebe a peklo. V nebi je kopec striptérek a obrovský vulkán chrlící pivo. Peklo vypadá stejně, jen to pivo už je zvětralé a striptérky mají pohlavní choroby. Jako většina náboženství, ani toto se tedy nevyhnulo pasti machismu a z žen mají právo na existenci v nebi evidentně jen lesby. Škoda.

Podle Mezinárodní asociace pro výzkum sekt a sektů ve skutečnosti nic z výše uvedeného není pravda, a pastafariánské hnutí ve skutečnosti vzniklo jako vedlejší produkt úspěšné reklamní kampaně nadnárodně-globální společnosti Heinz, jejíž reklamní slogany zlidověly a nakonec se staly součástí tradice.

Zbývá nám se zabývat jen otázkou, kdo stvořil Létající špagetové monstrum. Zatím bezpečně víme pouze to, že Den Létajícího špagetového monstra připadá na 19. září.[1]

Meditace s priserou.JPG

Vůdce pastafaránů medituje s Létající špagetovou příšerou

[editovat] Proroci víry

Proroky pastafariánství jsou piráti z Karibiku, skupina Anonymous a VyVíteKdo ústy svých mluvčích Obchvata a Lesíka.

[editovat] Proroctví a předpovědi

VyVíteKdo, jeho jméno budiž pochváleno, vzkazuje ústy svých mluvčích, že zničí vše lživé za pomoci ekoterorismu.

[editovat] Skutky svatých proroků

Prorok VyVíteKdo prosadil globální podporu pastafariánství svou hrdinnou akcí, kdy se přivázal k cirkusovému stanu na Letné, aby zabránil vstupu blobální příšeře (konkurenční konfese, uctívající umělecké artefakty z šedesátých let). Poté vstoupil do Wallhally a válí se tam dodnes.

[editovat] Propagátoři pastafariánského hnutí na Necyklopedii a Facebook

Zylbrsztajn , Major Ursa a na facebook

[editovat] Fotogalerie

Meditace s priserou.JPG
Sekty

Al-GebraCírkev měření elektrického odporu v celých jednotkách bez užití číslovekHnědá magieJehovistéJihočeské matkyKabanosovciKult Ampérmetru (lidově anarchismus)Kult Marty GottwaldovéKult popelnice (Českopedie)Mostecká uhelná společnostMenstruaceOdhranolkovávači Osmé HodinyParsifalPastafarianismusPohlreichův kultSektSektaSvědkové jeho nohyTaxiTeletubbiesVáclav

uncyclopedia