FANDOM

„Čau, hele, potřebuju zavěsit pár zářivek. Nemáš na skladě něco, co bych moh použít?“

- Patrik Kokotas

Patrik Kokotas je známý český pseudodesignér, pseudoarchitekt a fanoušek transdimenzionální dopravy. Jeho stavby i jiné výtvory mají posouvat hranice společnosti o staletí dopředu a jsou tak nadčasové, že je nikdo nechápe a neumí je používat. Jejich tvůrce to zdůvodňuje tak, že nemůže za to, že ostatní nemají vkus a jsou blbí.

Dětství Editovat

Narodil se poblíž jihočeských Klokot.

Kvůli svému příjmení si prošel krutým dětstvím. Už odmala se toužil věnovat architektuře a designu, vzhledem k absolutnímu nedostatku kreativity byl ale vyhozen ze všech kroužků na základní škole: výtvarného, nevýtvarného i keramického. Rozhodnutí učitelek vypudit malého patlala v něm vzbudilo touhu pomstit se celému světu. Na zbytek svého života se tak vzdal myšlenky o vážné studium a rozhodl se, že přijde s vlastním pojetím architektury a designu.

Tvorba Editovat

Ve svém profesním životě se Patrik zaměřil především na dopravní architekturu. Jeho výtvory mají signalizovat blížící se třetí tisíciletí a působit vzdušně, prostorně a svěže. Rád pracuje s ocelí a nerezem, miluje velké zasklené plochy a zavěšené konstrukce. Jeden z jeho spolupracovníků uvedl, že jim jen těsně uniklo vítězství v architektonické soutěži o podobu zastávky v obci Prdelní lhota: šestipéronové autobusové nádraží mělo mít dva podchody (z toho jeden okružní), přístřešky ve tvaru písmene "I" a počítalo se i s plánovaným napojením na VRT v roce 2863 po vzniku Spojené federace planet. Nakonec se však zjistilo, že do Prdelní Lhoty nic nejezdí. Kokotasovo studium tak nauspělo ani s menším návrhem, kde bylo napojení na VRT nahrazeno kotvištěm pro letadlovou loď.

Jeho stavby se vyznačují tím, že respektují potřeby každého jedince a dokonalým splynutím s přírodou. V rozhovoru pro TV Barrandov uvedl: "Lidé mají ve městě často pocit, že jsou odtrženi od přírody, že je všechno kolem nich jen z železobetonu, cihel a asfaltu. Snažím se své stavby projektovat tak, aby na cestující působily opačně. Pokud uděláte stavbu dostatečně složitou, nejenže je to efektivní, zároveň se ale každý normální člověk vykašle na údržbu a čištění. Rez, plíseň i holuby posraná okna dávají lidem pocit, že nežijí v izolovaném světě, ale že se jich příroda stále dotýká a jsou její součástí."

Jeho megalomanská tvorba je ovlivněna pravděpodobně jeho nářadím. Tuto informaci se nám bohužel nepovedlo ověřit.

Patrik je člověk všestranný, a tak se mimo dopravní architektury věnuje i návrhům dopravních prostředků, které mají do zaplivaných českých sídlišť přinést nádech 21. století. Navázal spolupráci s několika českými výrobci vozidel, v poslední době zejména se společností SOR. Výsledkem této spolupráce je světově konkurenceschopný produkt, který oslňuje nejen futuristickým designem, ale také kvalitními materiály a příkladným zpracováním. To je výhodné pro obě strany: Patrikova sláva se rozšíří i do dalších planetárních soustav a SOR Lichvavy si bude moci díky nekonečným objednávkám dovolit postavit opravdový výrobní závod.

Konspirace Editovat

Podle některých zdrojů je architekt Patrik Kokotas umělá forma života, kterou na zem nastrčil Soros a Kalousek. Smysl jeho existence je údajně takový, že si má prostě ze všech soudných lidí dělat prdel.

šde  
ROPID
Bus jede jinam Dopravci

ArrivaČeské dráhyČSADČSAD KladnoDP PrahaICOMRopid

JirkaPar Krtek

D (linka metra v Praze)Depo HostivařDolínkoidaChalupoidaJulča z metraLetňany (stanice metra v Praze)Metro do každé domácnostiMetrolinkaMetrem do BohnicPoslanecké metroPražské metroŠkoda 6MtWaldorfská škola (stanice metra v Praze)Zámky (stanice metra v Praze)

Zastavkalhotka praha Autobusy

X-AX-BX-22150174177200666Karosa C 954EIrskýbusSORVrakosa

Nehoda-tramvaj Električky

Automatizace tramvajové dopravyPorschetra1791214182241

BabaZMetra Ostatní

Blíž PražanůmDoprava v PrazeEsko PrahaFordCityJízdenka pražské hromadné dopravyLítačkaNejdůležitější trať v PrazeNádraží Praha-HolyněNízkopodlažní tramvajOpencardPohlavní nádražíPrázdninový provozSeznamka v pražské MHDUbliž PražanůmVertikální chrlič intelektuálůZastávka na znameníŽabotlamA380L1

Historické osobnosti Česka
Dove peace Panovníci

Praotec ČechKněžna KvětušeSámoSvatý VáclavPřemysl Otakar II.Karel IV.Rudolf II.František Josef I.Tomáš Garrigue Masaryk

Sciences humaines Vzdělanci

Konstantin a MetodějJan HusJan Ámos KomenskýJam Ánus KřížlosskýTomáš HalíkHenryk LaholaMichael Karas

Book3 Spisovatelé a básníci

Jan Berwid-BuquoyKarel ČapekFrantišek DouchaJosef Křtitel Kašpar FučíkVáclav HavelVáclava HankaJaroslav HašekRoss HedvíčekFrantišek HoráčekFranz KafkaMilan KunderaJan NerudaFráňa ŠrámekJiřina Švorcová

BitRocket Vynálezci a koumáci

Bratranci VeverkovéJiří GryngarJiří DrahošRadim UzelJan VodňanskýDana Drábová

Crystal Clear app cervisia Architekti

Jan KaplickýPatrik Kokotas

Ikona meče Vojevůdci

Jan Žižka z TrocnovaAdmirál BabičkaTludovík PloučekJosef ŠvejkJiří Kajínek

Greek deity head left icon Legendy

Polyxena z LitomyšleFrantišek KocourekFero MagnetyckíRadek HulánJaroslav ChvátalKrakonoš • „MikeJePan