Peklo

Z Necyklopedie

„Včera jsem pekl bublaninu a trochu se mi zpekla“

- Steven Segal

Peklo

Cesta do pekel snadno a rychle...

Nkvd

Sovětští technici dokázali nemožné! Při budování nové linky metra v Leningradě hluboko pod mořem jejich razící štíty překročily brány pekel. Hloubka tunelů již byla taková, že dosáhla zcela nových rozměrů. Hranice sovětských úspěchů se tak posunuly opět dále!

[editovat] Reakce

Hell

Takhle nějak to vypadá před branami pekla (ilustrační foto z oblasti Mostecké hnědouhelné pánve).

Necyklopedii sdělil jeden místní pracovník, s. Pjotr Gumgadzili své pocity: "Je to neuvěřitelné! Razili jsme hodně hluboko, abychom se dostali do snadno dostupných vrstev a překonali tak plán. Místo toho jsme však narazili až na samé dno toho, co sovětský člověk je schopen dokázat!" Stavebním pracím byla přítomna též i delegace z MLR a Moravistánu; v Ulánbatáru též plánují vybudovat podzemní dráhu; je již vyprojektován úsek Ploščaď Jurtova - Brněnskaja, v Brně se naopak snaží zlepšit svojí razící techniku lopkrump (lopata+krumpáč). Inženýři však byli natolik překvapeni, že celých 5 minut po pokoření hranice pekel nedokázali vyslovit ani hlásku. Poté však již začali konstruktivně navrhovat zplepšení kdy a jak by mohlo být něco upraveno tak, aby byli zákazníci více spokojeni.

[editovat] Technologie

Pravou příčinou takového výkonu jsou sovětské razící štíty typu МЛATИЧ-10 000, jež postupují rychlostí 1m /s a poradí si i s diamantovou skálou. Nic v cestě jim nestojí; poradí si i se zákeřným leningradským pískem - všechen jej odtěží. Ten je následně nahrazen kvalitním betonem typu AURORA, jimž byl opraven i stejnojmenný legendární křižník. Zlí kapitalisté tvrdí, že tento dokonalý razící štít sestrojili sověti proto, aby se podkopali tajně do USA a tam se zmocnili tajných plánů. Hlavní konstruktér, Ukrajinec Grigorij Popičimušvihli to však rezolutně popírá. Všechny razící štíty, jež jsou poháněné jadernými reaktory s grafitovým chlazením mají prokazatelně mírové využití.

[editovat] Turistika

Peklo4090962

Do Pekla se budou moci sovětští turisté dostat pouze po vyřízení výjezdní doložky na místním sekretariátu KSSS; především jde o záležitosti ohledně jejich bezpečnosti - peklo je přímo přeplněno imperialistickými silami, jež je budou svádět k trvalému pobytu a opuštění vlasti. Aby tak nemohli návštěvníci být takto svedeni, bude do Pekla zřízen dlouhý eskalátorový tunel, jehož ostrahu bude hlídat Pohraniční stráž SSSR.

[editovat] Pekelné poznatky

A co je tedy vlastně v pekle tolik zajímavého? Všechny výzkumníky zaujme hlavně dělení čertů do kast a zvláštní zde panující poměry. Lucifer se povaluje celý den přímo u toho nejžhavějšího kotle obklopen houfem sličných mladých čertic. Čerti, takzvaní vlezdořiťové, jsou nejvyšší služebnou třídou a pouze jim je dovoleno sloužit samotnému pánu pekel.

Kromě Lucifera mají ještě čertovský parlament, ale ten se pomalu bortí. Jeho rozklad započal, když jistý čert střední třídy, jménem Podělalto, přinesl do pekla Paroubka. Ano, lidem se sice notně ulevilo, ale tento místo, aby skončil v nejbližším kotli, byl jistými vlivnými čerty dosazen do vedení jejich parlamentu.

Chceš vědět víc? Jdi k čertu!

[editovat] Posmotri tóže

Úspěchy sovětského strojírenství
Babeta AirbagBezdrátová sprchaBrněnské meždunárodné letochodištěCentrální šroubCyklomethanDunihlavElektrifikaceElektronika 666FichtlJaderná elektrárnaJak 42Jednosměrné letištěKalašnikovKardiostimulátorLetiště Klementa GottwaldaLehkokolejná dráhaLidé z oceleLoupač brambor typu 3xMakroprocesorMerkurMiG-29MoskvičMPR deštníkNízkopodlažní tramvajPekloRádio JerevanŠukafonMetro v TaganskuTopol MTramvaje v NevyslovitelnojeTu-154Raketoplán BuranSférické DVDŠetření vodyŠalinokoptéraUral 2ŽabotlamŽigulíkЛинукс
uncyclopedia