Pepík Zíma

Z Necyklopedie

Josefzima.jpg

Pepík Zíma při jedné z rapových battles

Pepík Zíma, vlastním jménem Chozé Winter je zakladatelem progresivního hudebního směru Dechno v českých zemích.

[editovat] Počátky kariéry

PrinceznaSeZlatouHvezdou.JPG

Pepík jako princ Radovan společně se svou obětí. Povšimněte si krásného uhra na čele princezny a neskrývaného stockholmského syndromu

Pepík Zíma se rozhodl studovat na Dámu v Praze, což bylo poměrně jednoduché rozhodování, neboť se tam narodil a cestovné bylo tehdá drahé, vlaky mívaly zpozdění a špatně topily. Toužil se stát herkou, ale příroda jej oblažila mužskými pohlavními znaky a proto se stal hercem. Studoval též zpěv, což se mu posléze náramně šiklo, neboť v tehdejších stácích kultury se hodně broukalo a někdy i tančilo. V tankách ale Pepík nikdy nevynikal a proto založil svůj umělecký výkon toliko na svém zevnějšku a schopnosti vyluzovat libé tóny.

Zlom v jeho kariéře znamenalo obsazení do role prince Radovana v pohádce "Prinzessin mit einem goldenen Stern auf der Stirn" (v originálním znění s titulky "Princezna se zlatou hvězdou na čele"), ve které ztvárnil podlého a úskočného kapitalistu feudála, který týrá nebohou princeznu Žigulu kvůli jejímu vzhledu umýváním nádobí a ponižujícími pracemi v kuchyni. Trvá na svých majetnických právech i přestože princezna je dávno zaslíbená vlídnému králi Kazisvětovi, který provozuje zbrojní průmysl a nebohou dívenku by tak mnohem lépe zabezpečil.

[editovat] Hudební kariéra

Pepík Zíma je nejen zakladatelem Dechna, ale v průběhu let se stal nekorunovaným králem této disciplíny. Vydal nespočet hudebních nosičů, z toho některé postupem času i digitálně. Díky plodnosti a barvě hlasu (teror) se stal posléze největším lubrikantem klínů dam nad 60 let. Něco jako Karel Gott, ale pro ženy se starší výrobní šarží.

Do sluchovodů a mozkových závitů se zapsal zejména pravidelným televizním pořadem "Sejdeme se na vlachovce", což byl pořad se zpěvy a tanci pro starší občany. Dodnes není známo, z čeho se ona vlachovka pálí, ale není to tak důležité. Když se scházíme na pivo, taky tam sem tam lupneme i rum a kontušovku.

Pro svou oblíbenost byl posléze ještě několikrát obsazen do všelijakých divadelních rolí a také jako modulátor a konferenciér.

Snehulak.jpg
Zima & spol.
FinskoKosaRuskoSníhZimaPepík ZímaZimní válka
uncyclopedia